مجلس استان ديالة عراق، از وصول يك پيشنهاد به اين مجلس، از طرف دفتر فرماندهي كل نيروهاي مسلح اين كشور مبني بر تبديل اردوگاه اشرف به مقر فرماندهي عمليات دجله، خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه العالم عراق؛"مثني التميمي" رئيس كميسيون امنيت مجلس استان ديالة عراق، با تائيد اين خبر افزود: پيشنهاد صادره از دفتر فرماندهي كل نيروهاي مسلح، در مورد تحويل اردوگاه اشرف به مقر فرماندهي عمليات دجله كه متشكل از نيروهاي دو استان ديالة و كركوك است و بزودي پيرامون آن با حضور مقامات اين منطقه، گفتگو و تبادل نظر مي شود.

وي همچنين از امكان تبديل شدن اين اردوگاه براي اهداف اقتصادي و تجاري خبر داد و گفت؛ هماهنگي با مقامات سياسي استان ديالة براي اجراي اين پروژه انجام شده است.

در همين حال، غالب الجبوري سخنگوي پليس استان ديالة عراق، از در دست بررسي بودن تبديل اردوگاه اشرف به مكاني آموزشي خبر داد و افزود: پيشنهادات زيادي همزمان با خروج منافقين از اين اردوگاه براي تبديل آن به دانشكده كشاورزي استان ديالة شده است كه همگي در حال بررسي مي باشند.

گفتني است؛ اردوگاه اشرف مقر اعضاي گروهك تروريستي منافقين در آغاز هفته جاري به شكل كامل از وجود اعضاي اين گروهك تروريستي، تخليه شد.

برچسب ها: بین الملل ، اردوگاه ، اشرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار