دبيرسياسي انجمن اسلامي دانشگاه شاهد خطاب به نمايندگان و دانشجويان گفت: ذهنتان را فقط محدود به يك صندوق نكنيد. چرا که برخي می خواهند ذهن افراد را به روي حاشيه‌هاي صندوق تأمين اجتماعي زوم كنند تا انحراف‌ها و فسادهاي ديگر صندوق‌هاي وابسته به جريان انحرافي از نگاه افکار عمومی پنهان بماند.

مهدي آقاموسي دبيرسياسي انجمن اسلامي دانشگاه شاهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه مسولان شخصي را كه مراجع عالي قضايي هنوزاتهامات وارده به وي را رسيدگي نكرده، نبايد سكاندار يك مجموعه اقتصادي كنند اظهار داشت: رياست صندوق تأمين اجتماعي را كه اكنون به يك سازمان تبديل شده و سرمايه زيادي از بيت‌المال درآن جاري است مورد انتقاد مردم و دانشجويان  قرار گرفته است.
 
وي با اشاره به وضعيت ديگر صندوق‌هاي زير نظر وزارت وزارت رفاه گفت: افرادي با موقعيت خطرناك‌تر در ديگر صندوق‌هاي موجود در وزارت رفاه وجود دارند كه مسوليت‌هاي مختلفي را برعهده گرفته‌اند و اين در حالي است كه این افراد به صورت ناشناس مشغول به فعالیت هستند؛ ولي نفوذ جريان انحرافي در اين افراد كاملا مشهود است.
 
وي با بیان اینکه جامعه دانشجويي و افكارعمومي نام سعيد مرتضوي را مي‌شناسند و مطالبات خود را براي ممانعت از رياست وي به طرق مختلف به نهادهاي مسئول اعلام كردند تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید توجه داشته باشند که آنها وکلای مردم هستند و باید به مطالبات مردم توجه داشته باشند.

دبير سياسي انجمن اسلامي دانشگاه شاهد با بيان اينكه جريان انحرافي دربرخي صندوق‌ها نفوذ زيادي دارد گفت: به علت سوء مديريت در اين صندوق‌ها شاهد حيف وميل شدن پول‌هاي زيادي از بيت‌المال هستيم و افرادي كه در اين صندوق‌ها سمت‌هاي مختلف دارند به جريان انحرافي وابستگي نزديك و كاملي دارند.
 
وي خطاب به نمايندگان و دانشجويان تأكيد داشت: ذهنتان را فقط محدود به يك صندوق نكنيد. چرا که برخي می خواهند ذهن افراد را به روي حاشيه‌هاي صندوق تأمين اجتماعي زوم كنند تا انحراف‌ها و فسادهاي ديگر صندوق‌هاي وابسته به جريان انحرافي از نگاه افکار عمومی پنهان بماند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار