فرماندار آمل گفت: در بازدید محرابیان دستیار ویژه رئیس‌جمهور مصوب شد دو پد هلی‌کوپتر در بیمارستان‌های چالوس و آمل ساخته شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران اکبرزاده در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آمل با اشاره به اینکه به مردم تعهد کردیم که تعدادی از طرحهای شهرستان به اتمام برسد افزود: بر این اساس باید همه طرح های شهرستان تا پایان دولت دهم به پایان برسد.

وی با بیان اینکه چهار بانده کردن محور هراز و بیمارستان 160 تختخوابی این شهرستان در رده طرحهای مهر ماندگار مازندران قرار گرفته‌اند، افزود: این بیمارستان قابلیت افزایش 217 تختخواب را نیز دارد

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آمل با اشاره به اینکه در بازدید از این طرح خواستار ساخت یک پد ویژه هلی‌کوپتر اورژانس شدیم، تصریح کرد: در این بازدید راه و شهرسازی تعهد کرد پد بالگرد را برای بیمارستان‌های آمل و چالوس ساخته شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح بیمارستانی آمل از طرح‌های موثر استانی به شمار می‌رود و باید به دید ملی به آن نگاه کرد گفت: این بیمارستان در محور هراز نیازهای عمده مازندران در زمینه سلامت را تامین می‌کند و باید به آن توجه ویژه شود./س

برچسب ها: ساخت ، پد ، هلی کوپتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.