نماینده ولی فقیه در استان مركزی و امام جمعه اراك گفت: فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) با هدف ایجاد جنگ بین ادیان الهی منتشر شده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک آیت الله دری نجف آبادی در نشست درس اخلاق مدیران استان مركزی در اراك افزود: سازندگان و حامیان این فیلم عملكرد زشت و شیطانی خود را به ناروا به پیامبر اعظم (ص) نسبت داده اند.

وی تاكید كرد: اعمال ضد انسانی، كشتار انسان های بی گناه، ترویج فساد و فحشا، هم جنس بازی، استفاده ابزاری از افراد از ویژگی های منحصر به فرد اندیشه نظام سلطه و غرب است بنابراین این تهمت ها به پیامبر اعظم (ص) ناروا است.

نماینده ولی فقیه در استان مركزی بیان كرد: پیامبر اعظم (ص)، رسول صلح و آزادی، ایمان و تقوا، خداپرستی و انسان دوستی است و همواره در قلب های ملت های آزادی خواه جهان مورد توجه است.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار كرد: توهین به ارزش های مقدس دین مبین اسلام، قرآن و پیامبر اعظم (ص) در دستور كار آمریكای جنایتكار و صهیونیست غاصب قرار دارد و این موضوع از صدر اسلام مورد سوء استفاده مخالفان و منافقان قرار داشته است.

وی خاطر نشان كرد: عظمت منطق پیامبر اعظم (ص) عمیق، فراگیر و منطبق بر فطرت پاك انسان ها است و به همین خاطر دشمنان از صدر اسلام تاكنون در مقابل آنان عاجز بوده اند.

امام جمعه اراك تصریح كرد: پیامبر اعظم (ص) در زهد، تقوا، ایمان، اطاعت پذیری از خدا، دوستی با مردم، حمایت از مظلوم، ترویج یكتا پرستی و رفتار حسنه با انسان ها سرآمد و به معنای واقعی كلمه طیبه و عالی ترین و كامل ترین انسان هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.