تیم رالی پاریس - تهران متشکل از 46 توریست خارجی از کشورهای فرانسه، مولداوی، سوئیس و انگلیس بعد از ورود به کشور از مرز بازرگان و عبور از مناطق قره کلیسا، هشترود، تکاب و دیواندره عصر روز دوشنبه پس از ورود به سنندج در هتل شادی این شهر مستقر شدند

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، مسئول طبیعت گردی و راهنمای توریست های گردشگری تهران که این تیم را همراهی می کرد، با بیان اینکه این گروه با 24 خودرو 24 شهریور ماه از ترکیه وارد مرز بازرگان شدند، هدف این تور را طبیعت گردی و بازدید از شهرهای مختلف حوزه کوهستانی زاگرس، حوزه کویر مرکزی، اصفهان و گیلان بیان کرد.
علی اسلام افزود: این تور فردا پس از ترک سنندج، از مسیرهای کرمانشاه، لرستان، بویر احمد، فارس، یزد، اصفهان، زنجان، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی عبور می کند.
وی یادآورشد: تور رالی پاریس - تهران با استفاده از خودروهای شاسی بلند suv روزانه 300 تا 600 کیلومتر مسافت را طی می کنند.
وی با اشاره به اینکه اعضای این تیم 19 روز در ایران هستند تصریح کرد: این تور پس از بازدید از شهرهای ایران مجددا از طریق ترکیه به کشور خود عزیمت می کنند.
اسلام در پایان با اشاره به اینکه این تور مربوط به ترکیه و ایران (ترانس ایران) است اظهار کرد: این تور برای ایران طراحی شده و فقط از شهرهای مختلف ترکیه و ایران عبور می کنند./س
برچسب ها: توریست ، رالی ، ایران گردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.