رییس هیأت قایقرانی خراسان رضوی گفت: با توجه به قرعه کشی انجام شده نماینده کاناپولو استان در بخش بانوان از هفته آتی در رقابت های لیگ برتر حضور خواهد یافت.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حسن دهباشی زاده اظهار داشت: هفته گذشته از سوی فدراسیون قایقرانی قرعه کشی لیگ برتر کشور انجام شد و تیم های حاضر در دو گروه 4 و 3 تیمی تقسیم بندی شدند که تیم قایقرانی استان به همراه تیم های تهران و بابلسر در گروه 3 تیمی قرار گرفت.

وی با بیان این که تیم قایقرانی کاناپولو استان با هدف کسب عنوان قهرمانی به این مسابقات اعزام شده است، افزود: خراسان رضوی سال گذشته در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان توانست به عنوان نائب قهرمانی کشور دست یابد.

وی با اشاره به کسب عنوان قهرمانی کشور از سوی تیم کاناپولو خراسان رضوی، اظهار امیدواری کرد: برای سومین سال مقام نخست رقابت های مذکور برای استان به ارمغان آورده شود.

رییس هیأت قایقرانی خراسان رضوی تحقق این امر را مستلزم حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان دانست و افزود: هزینه اولیه شرکت در مسابقات قهرمانی کشور مبلغ 5/1 میلیون تومان است و با توجه به حضور 10 ورزشکار در رده سنی جوانان و 8 نفر در گروه سنی بزرگسالان هزینه اعزام ورزشکاران به این رقابت ها بسیار زیاد استس/

برچسب ها: رییس ، هیأت ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.