مسلمانان امروز پرچم آمريکا و اسرائيل و فرانسه را در عراق و بنگلادش به آتش کشيدند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، تظاهرات در اعتراض به فیلم ضداسلامی در کشورهای مختلف اسلامی در جریان است. مردم مالزی امروز در پایتخت این کشور به خیابانها ریختند. به گفته مسئولان پلیس مالزی بیش از دو هزار نفر در این تظاهرات در شهر کوالالامپور در مقابل سفارت آمریکا شرکت داشتند. مسلمانان شصت درصد جمعیت مالزی را تشکیل می دهد. پلیس مالزی با حضور در اطراف سفارت آمریکا مانع رسیدن معترضان به این مکان شد. تظاهرات مشابهی هم در تایلند برگزار شد. مسلمانان تایلندی در اطراف سفارت آمریکا در شهر بانکوک،پایتخت، تجمع کردند.حدود یک هزار نفر در این تظاهرات شرکت داشتند. این تظاهرات آرام بود.در بنگلادش نیز هزاران نفر در تظاهرات امروز در شهر داکا،پایتخت ، شرکت داشتند. تدابیر امنیتی در محله های دیپلمات نشین داکا نیز بسیار شدید بود. تظاهرات مشابهی هم امروز در شهر بصره در جنوب شرقی عراق برگزار شد. هزاران نفر در این تظاهرات شرکت داشتند. شرکت کنندگان در این تظاهرات، پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند.این تظاهرات نیز آرام بود.
مسلمانان بنگلادش هم امروز علیه اهانت به پیامبر اسلام(ص) تظاهرات کردند.  این تظاهرات در اعتراض به پخش فیلم و انتشار کاریکاتورهای موهن به پیامبر اسلام (ص) در آمریکا و فرانسه برگزار شد.
شرکت کنندگان دراین تظاهرات فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند و پرچم های آمریکا را که روی تابوتی کشیده شده بود به آتش کشیدند. روی این تابوت نوشته شده بود «تابوت اوباما».
تظاهرکنندگان بنگلادشی پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: «ما را بکشید ولی به پیامبر ما توهین نکنید».
تظاهرکنندگان بنگلادشی همچنین پرچم فرانسه را به آتش کشیدند.
برچسب ها: پرچم ، عراق ، بنگلادش ، آتش ، موهن ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار