دانش آموزان بسیجی مازندران در پنجمین لیگ علمی بین المللی پایا در مجموع رقابتهای انفرادی و گروهی در رشته های فیزیک و شیمی موفق به کسب 18 مدال شدند .

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : در قسمت انفرادی در رشته فیزیک دوره راهنمایی ایمان موسوی نژاد از بابل موفق به کسب مدال طلا شد و محمدغلامی و محمد جوادکامران از بابل مدال های نقره این رشته را بدست آوردند همچنین حسین صفری و معین اعلا از آمل موفق به کسب مدال برنز شدند .

کمالی افزود : در رشته شیمی در سطح متوسطه نهال باقری از ساری موفق به کسب مدال طلا شد و سمیه امامی و زهرا مسکار از ساری هم به مدال نقره رسیدند .

وی تصریح کرد در بخش گروهی نیز دانش آموزان مازندرانی در رشته های فیزیک و شیمی مدال طلا / مدال نقره و مدال برنز کسب کردند 

وی ایجاد سیستم های علمی / متبحر در علوم مختلف به طور همزمان / پویای جامعه آموزشیکشور / تقویت انگیزه و هوش / ایجاد تفکر خلاق و آموزش شیو های صحیح تجزیه وتحلیل را از اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد .

بگفته معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران پنجمین دوره مسابقات لیگ علمی پایا توسط سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران / موسسه خدمات علمی رزمندگان اسلام و خانه ریاضی تهران در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد که در آن تیم از دانش آموزان بسیجی کشور و دانش آموزان مسلمان کشورهای هند / پاکستان / لبنان / عراق / ساحل عاج / بوسنی و هرز گوین با یکدیگر به رقابت پرداختند ./س

برچسب ها: کسب ، مدال ، پایا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.