معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: برای کاهش ترافیک و ترغیب شهروندان برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بی. آر. تی 24 ساعته در خدمت شهروندان است.

تشکری هاشمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه ترافیک امروز نیم ساعت زودتر از سایر روز ها در ساعت 6.30 صبح شروع شد، اما گفت امروز یکی از روز های خیلی خوب ترافیک نسبت به سال گذشته بود و تقریباً در هیچ خیابان و معبری گره کور ترافیکی نداشت.

وی با اشاره به این که برخلاف هر روز امروز ترافیک نیم ساعت زودتر شروع شده افزود: از ساعت 6.30 صبح شاهد جریان ترافیک بودیم و حوالی مراکز آموزشی با توقف خودروهای والدین ترافیک کمی سنگین بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر این که ناوگان حمل ونقل عمومی توسعه پیدا کردهو 90 واگن قرار و 50 دستگاه اتوبوس 2 کابین به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه شده، یادآور شد: علی رغم افزایش 400 هزار دستگاه خودرو ترافیک قابل قبولی را در پی داشتیم.

وی به ترافیک بزرگراه های سطح پایتخت اشاره و تصریح کرد: بزرگراه همتف شرق به مرکز و مرکز به غرب زین الدین، حکیم و رسالت و بزرگراه نواب جنوب به شمال دارای ترافیک سنگین بود.

تشکری هاشمی به یک تصادف منجر به فوت راننده مینی بوس در بزرگراه صیاد اشاره کرد و اذعانت داشت: نسبت به سال قبل خوشبختانه تلفات دیگری گزارش نشده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت: خطوط بی . آر . تی به منظور استفاده راحت و آسان شهروندان به صورت 24 ساعته خدمات رسانی می کند و این موضوع کمک می کند به شهروندانی که می توانند با وسایل حمل و نقل عمومی تردد کنند./ف

 

برچسب ها: تشکری ، نرافیک ، بی آر تی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار