رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته در جاده‌های سراسر کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی گفت: در محور کرج- چالوس، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان ممنوع است. در روز جمعه ۲۲ خردادماه، از ساعت ۱۵ در محور آزادراه تهران-شمال، تردد برای خودرو‌های به مقصد چالوس ممنوع است. از ساعت ۱۶ ابتدای پل زنگوله انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس به صورت کامل مسدود می‌شود. همچنین از ساعت ۱۸ مسیر جنوب به شمال از مرزن آباد به سمت تهران یک‌طرفه می‌شود. این طرح از ساعت ۲۴ اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی افزود: تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است، اما تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت۱۲ از میدان امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه تردد کلیه تریلر‌ها ازمحور هراز هنوز ممنوع است، اظهارکرد: تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه بیستم خردادماه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ خردادماه از محور هراز ممنوع است. البته در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه، محدودیت یکطرفه شدن محور در روز جمعه به از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

شیرانی درباره محور فشم گفت: محور فشم از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز جمعه ۲۲ خردادماه از انتهای محور پل حاجی آباد یا پیچ کلیکان، به سمت خروجی فشم یکطرفه می‌شود.

وی با اشاره به تردد موتورسیکلت‌ها افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز شنبه ۲۳ خردادمماه از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است. البته این نکته قابل توجه است که تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود. 

وی افزود: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار