قائم مقام وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اهانت به پیامبر(ص) بارزترین نمونه جاهلیت مدرن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام محمدی، در کنگره قرآنی "پیامبر رحمت و بصیرت" که در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفا قم برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان می خواهند که به هر طریقی ممکن چهره حقیقی و نورانی اسلام و پیامبر اکرم (ص) را در بین جهانیان مخدوش کنند که ساخت فیلم موهن از جمله این اقدامات گستاخانه و بی شرمانه است.

وی افزود: بی شک در این وضعیت ما باید با ابزارهای گوناگون از جمله ابزار هنری ، هر چه بیشتر چهره حقیقی اسلام و نبی مکرم اسلام(ص) را به دنیا نشان دهیم.

قائم مقام وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور قرآنی، با اشاره به این که این قبیل اهانت ها در راستای اهداف جنگ نرم دشمن است، خاطرنشان کرد: این که می بینیم غربی ها و صهیونیست ها دست به فحاشی و بی احترامی به مقدس ترین مقدسات مسلمین می زنند به خاطر عجز و ناتوانی آنان در مقابله با منطق و پیام والای اسلام است .

حجت الاسلام محمدی افزود: به لطف الهی شاهد هستیم که با وجود همه تلاش ها و توطئه های شوم دشمن، روز به روز در دنیای امروز اسلام در بین مردم به ویژه مسیحیان و یهودیان محبوب تر می شود و بر شمار مسلمین جهان افزوده می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.