معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه جامعه هنری كشور بایستی برای پاسخ دادن به اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) بسیج شوند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  کرمانشاه

حمید شاه آبادی' گفت: بهترین زبان برای پاسخگویی به چنین اهانت هایی زبان هنر است كه می تواند آثاری ماندگار و اثرگذاری در حمایت از مقدسات و ارزش های اسلامی به جا بگذارد.

وی گفت: قطعا زبان هنر برای انتقال ارزش ها بسیار ماندگار و اثرگذار خواهد بود، همانند همین موسیقی مقاومت كه در صورت به بار نشستن آثاری بزرگ و ماندگار را تولید خواهد كرد.

وی گفت: موسیقی مقاومت از مهمترین دغدغه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است چرا كه ایران امروز پرچمدار مقاومت و مقابله با استكبار و ظلم و ظالم در جهان است.

وی افزود: امروز كشور های آزاده دنیا از ادبیات و شیوه های مقاومت كشور ما استفاده می كنند و ما نیز بایستی مطابق با روز برای آنها حرف داشته باشیم و هشت سال دفاع مقدس سند آشكار مقاومت مردم ایران است كه با نثار جان خود و مقاومت در مقابل همه قدرتهای بزرگ دنیا از انقلاب و ارزش های خود دفاع كردند و به پیروزی رسیدند.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به چنین رشادتهایی كه مردم ایران در راه مقاومت انجام داده اند جا دارد كه موسیقی مقاومت در كشور ما به شان و مرتبه بالایی دست یابد./س


برچسب ها: کرمانشاه ، جامعه ، پیامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.