كارشناس و پيشكسوت فوتبال حضور گل محمدي در نيمكت پرسپوليس را تصميم درست قلمداد كرد و معتقد بود كه اميدوارم از نظرات گل محمدي در خصوص تركيب تيم استفاده كنند.

ابراهيم آشتياني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:‌ گل محمدي از لحاظ شخصيتي فردي متشخص و مؤدبي است از طرفي دانش و اطلاعات لازم وكافي براي حضور برصندلي پرسپوليس را دارد از اينرو انتخابات وي را تصميم درست و منطقي ارزيابي مي كنم.

وي ادامه داد:‌گل محمدي شناخت كافي از فوتبال و بازيكنان ايراني دارد و در صورت اينكه خوزه مانوئل از وي مشاوره كند به طور حتم در آينده پرسپوليس متفاوتي را شاهد خواهيم بود.

آشتياني تصريح كرد:‌ متأسفانه سرمربي هاي پرسپوليس اعتقاد جدي به استفاده از مريابن خود ندارند از اينرو بايد اميدوار باشيم كه گل محمدي در پرسپوليس كمك هم پر فايده اي باشد نه اينكه فقط كنار تيم نقش ايفا كند.

كارشناس فوتبال افزود: در خصوص اينكه علي كريمي و انصاري فرد در مقابل از تيم خط خوردند و در مقابل سپاهان به ميدان نمي روند نظر خاصي ندارم چرا كه در حيطه نظرات من نیست البته ترسی از محبت کردن در این خصوص نداریم اما در حد و اندازه ای من نسبت که در این خصوص اظهار نظر کنم.

آشتیانی خاطر نشان کرد به طور حتم مربیان و اعضای  تیم در عدم استفاده از کریمی انصاری خود دلایل منطقی و معقولی دارند در غیر اینصورت چنین تصمیمی را اتخاذ نمی ردند به هر حال باید نظرات سرمربی تیم احترام گذاشت.

کارشناس فوتبال همچنین در خصوص بازی پرسپولیس و سپاهان در دیدار منطقه 9 رقابتهای لیگ اظهار داشت: تیم سپاهان اصفهان به نسبت سال گذشته افت بسیاری کرده است و بازیکنان این تیم در حد و اندازه ی توانایی خود شان ظاهر نمی شود و دیگر بازی ترکیبی از تیم سپاهان شاهد نیستسم .

وی افزود: پرسپولیس تهران برای پیروزی مقابل زرد پوشان ظاهر می شود بنابراین با توجه به  شناختی  که از هر دو تیم کسب کرده ام شانس پیروزمندي تیم پرسپولیس در این دیدار را بیشتر می دانم.

آشتیانی افزود: شانس پیروزی تیم پرسپولیس را از این جهت بیشتر میدانم که بازیکنان خوزه به خوبی از این موضوع مطلع هستند که باخت در این دیدار به معنای بحرانی شدن شرایط است و از طرفی پیروزی میتواند آنها را با هواداران آشتی دهد از این رو با تمام قدرت ظاهر میشوند تا به ناکامی های گذشته پایان دهند./مح

برچسب ها: آشتیانی ، کریمی ، کارشناس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار