تساوي خانگي تيم فوتبال استقلال مقابل فجر سپاسي شيراز با حاشيه هايي روي سكوها براي امير قلعه نوعي و شاگردانش همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: استقلال مقابل  فجر سپاسي در ورزشگاه آزادي نمايش مطلوبي نداشت و بدتر اينكه 2امتياز خانگي را از دست داد تا هواداران تيم آبي پوش تهراني فرهاد مجيدي كاپيتان سابق شان را تشويق كنند.
 
تشويق گلزن سابق استقلال به مذاق آبي پوشان تهراني و به خصوص اميرقلعه نوعي خوش نيامد. در هفته هاي ابتداي ليگ هم شاهد تشويق مجيدي در استاديوم آزادي بوديم كه باعث شد قلعه نوعي هواداران تيمش را اهل كوفه بخواند و به شدت از آنها انتقاد كند اما سرمربي استقلال پس از بازي با فجر سپاسي برابر اقدام هواداران تيمش موضع گيري نكرد و اعتراض را حق طبيعي طرفداران استقلال خواند.
 
 تشويق فرهاد مجيدي در ورزشگاه آزادي را نماد اعتراض هواداران استقلال مي دانند اما واقعيت اين است كه جنس تشويق فرهاد مجيدي با تشويق علي دايي در استاديوم هاي ايران كاملا متفاوت است.
 
تشويق دايي به واقع نماد اعتراض است اما جنس تشويق مجيدي مثل همان تشويق هايي است كه در سالهاي اخير در بين هواداران استقلال رواج داشته و هرگز هم خود جوش نبوده است.
 
اهالي فوتبال اتفاقات روي سكوهاي استقلال در سالهاي اخير را به خوبي به ياد دارند. در روزهايي كه پرويز مظلومي يا هر مربي ديگري در يتم آبي پوش تهراني فعاليت مي كرد، شاهد تشويق امير قلعه نوعي روي سكوها بوديم، اين اتفاقات آنقدر مشكوك بود كه فصل قبل صداي مظلومي در آمد و اعلام كرد كه انگار به جزيك شخص خاص، مربي ديگري نبايد در استقلال موفق شود. تمام اهالي فوتبال متوجه شدند كه منظور مظلومي از واژه خاص، فقط و فقط امير قلعه نوعي بود چراكه در حضور او هواداران استقلال قلعه نوعي را تشويق كرده بودند همچنان كه در زمان حضور مرحوم ناصرحجازي در استقلال هم اين امير قلعه نوعي بود كه روي سكوهاي استقلال تشويق مي شد.
 
تشويق فرهاد مجيدي نماد اعتراض نيست يعني براين باوريم كه از جنس تشويقي كه علي دايي در استاديوم ها مي شود، نيست و كاملا مشكوك است اما واكنش قلعه نوعي نسبت به تشويق كه علي دايي در استاديوم ها مي شود نيست و كاملا مشكوك است اما واكنش قلعه نوعي نسبت به تشويق مجيدي در بازي با فجر سپاسي هم در نوع خودش بسيار جالب بود.
 
قلعه نوعي چند هفته قبل و پس از تشويق فرهاد مجيدي هواداران استقلال را اهل كوفه خواند تا ناراحتي و عصبانيت خود را از تشويق كاپيتان فرهاد نشان دهد اما پس از تساوي خانگي با فجر سپاسي نسبت به تشويق مجيدي موضع گيري نكرد و اعتراض را حق  هواداران تيمش دانست.

امير قلعه نوعي اگر در موضع قدرت بود و از تيمش اطمينان داشت، هرگز اينگونه واكنشي نشان نمي داد و باز هم به هواداران تيمش مي تاخت اما با توجه به نمايش ضعيف استقلال در هفته هاي اخير قلعه نوعي بهتر از هر كسي مي داند كه تيمش تا تيم شدن فاصله دارد و فعلا صلاح نيست كه مقابل طرفداران استقلال قرار گيرد چرا كه اگر نسبت به آنها واكنش تندي نشان دهد مطمئنا در صورت عدم كسب نتيج مطلوب در بازيهاي آينده هواداران استقلال به شدت واكنش نشان داد و حاشيه هاي تيمش بسيار بيشتر از آنچه كه امروز هست، خواهد شد به همين دليل است كه قلعه نوعي با هواداران استقلال مدارا مي كند.
 
قلعه نوعي خوب مي داند كه روزهاي بسيار سختي را با استقلال پيش رو دارد چرا تيمش در شرايط آرماني قرار ندارد و روي سكوها هم جو كاملا به نفع او نيست به همين دليل ترجيح مي دهد در حال حاضر مقابل هواداران استقلال قرار نگيرد تا حواشي تيمش را كنترل كرده و شاگردانش را به شرايط مطلوب برساند و با كسب نتايج خوب بتواند جواب هواداران استقلال را بدهد.
 
با توجه به شناختي كه از شخصيت قلعه نوعي داريم قطعا او ساكت نخواهد ماند ونسبت به تحركات خاص سكوهاي استقلال واكنش نشان خواهد داد اما شرايط استقلال در حال حاضر چنين اجازه اي را به سرمربي بد اخلاق آبي پوشان تهراني نمي دهد تا مقابل هواداران تيمش قرار بگيرد به همين دليل سياست مدارا با هواداران استقلال را در پيش گرفته است اما اين مماشات زياد طول نخواهد كشيد و شاهد موضع گيري قلعه نوعي عليه طرفداران استقلال خواهيم بود. /مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار