ورزشکارزنجانی حاضر دررقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا توانست در بخش ساندا جواز حضوردرمرحله بعدی این رقابت‌ها را کسب کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان،دومین روزاز چهارمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان با درخشش ملی‌پوشان کشورمان به‌ویژه سانداکار زنجانی اعزامی به این رقابت‌ها همراه بود،هرچند که دو زنجانی حاضر در بخش تالو نیز علی‌رغم عملکرد خوبی که داشتند، از رسیدن به مدال بازماندند.

در چهارمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان که هم‌اکنون به میزبانی ماکائو در حال پیگیری است، در بخش ساندا جواد کرمی از زنجان در وزن منهای 70 کیلوگرم در اولین بازی خود به مصاف حریف پرقدرتی ازترکیه رفت و توانست در دوراند متوالی از سد این ورزشکار ترک گذشته و به مرحله بعدی راه یابد که در دور بعدی نیز باید به مصاف حریفی از کره‌جنوبی برود.

در پایان دومین روز از چهارمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان در ماکائو، کاروان ورزشی ایران به یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز دست یافت و دو سانداکار از کشورمان نیز به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند که هر سه مدال کاروان ورزشی کشورمان را در این رقابت‌ها سپیده شاکریان در بخش تالو به دست آورده است.

گفتنی است، جواد کرمی در بخش ساندا و محمد حسینی به همراه امیرحسین سلطانی در بخش تالو، سه ورزشکار زنجانی حاضر در این رقابت‌ها هستند که هدایت تیم‌ملی ساندا بر عهده رامین موحدنیا (سرمربی) و تالو نیز بر عهده غفار امانی (مربی) از زنجان می‌باشد./س

برچسب ها: راه ، یابی ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.