برج میلاد تهران به منظور توسعه فرهنگ دینی و قرآنی اقدام به برپایی مراسم زیارت عاشورا در گنبد آسمان بلندترین سازه کشور با همکاری هیئت های مذهبی شهر تهران کرده است.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از برج میلاد تهران، مدیریت پروژه های فرهنگی برج میلاد تهران  با هدف ترویج شعائر اسلامی و هویت بخشی به برج میلاد تهران به عنوان مأذنه ایران اسلامی  اقدام به برپایی برنامه های گسترده  دینی وفرهنگی در برج میلاد تهران کرده است. 
یکی از این برنامه ها برپایی زیارت عاشورا در گنبد آسمان است که بخش فرهنگی برج میلاد تهران پس از شناسایی هیئت های مستمر شهر تهران، دعوت های لازم را به عمل آورد و این هیئت ها نیز با استقبال بسیار زیاد آمادگی خود را برای برپایی مراسم های زیارت عاشورا و دعای کمیل در گنبد آسمان برج میلاد تهران اعلام کردند.
تاکنون 12 هیئت مذهبی  درگروه های 100 نفره  در روزهای پنج شنبه هر هفته اقدام به برپایی مراسم زیارت عاشورا کرده است.
همچنین تا پایان سال 1391، 25 هیئت مذهبی آمادگی خود را  برای برپایی زیارت عاشورا در گنبد آسمان اعلام کرده است و تمامی این هیئت ها ثبت نام های لازم را انجام داده اند.
برگزاری دعای عرفه همزمان با  چهارم آبان ماه (نهم ذیحجه) و دعای کمیل از دیگر برنامه های مدیریت پروژه های فرهنگی برج میلاد تهران است و این هئیت های مذهبی می توانند برای برپایی این برنامه ها و سایر برنامه های مذهبی و معنوی  با شماره 8585 برج میلاد تهران تماس حاصل فرمایند./ف
برچسب ها: زیارت ، عاشورا ، برج ، میلاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار