جشنواره شعر و ادب "طهورا" با محوريت ائمه اطهار (ع) همزمان با شب تولد امام رضا (ع) با حضور بخش هاي دانشجويي به كار خود پايان مي‌دهد.

زهرا لطفي دبير اجرايي جشنواره شعر و ادب طهورا به خبرنگار حوزه كتاب و ادبيات باشگاه خبرنگاران گفت: اين جشنواره كه با محوريت ائمه اطهار به خصوص امام علي النقي (ع) برگزار شده است در تيرماه سال جاري كار خود را آغاز كرد و در دو بخش داستاني و شعر كلاسيك شامل شعر كلاسيك ، شعر نو و ترانه به دريافت آثار پرداخت.
وي افزود: در بخش داستان 182 اثر و در بخش شعر كلاسيك 187 اثر، شعر نو 87 اثر دريافت كرديم و بخش ترانه را به دليل به حد نصاب نرسيدن از بخش داوري خارج كرديم.
وي افزود: اين جشنواره اولين سالي است كه برگزار مي شود و توانستيم داوران صاحب نامي در بخش داستان و شعر نظير استاد محمد حسين جعفريان، استاد جواد محقق، استاد تيمور آقا محمدي و استاد افشين عموزاده را دعوت كنيم.
لطفي تاكيد كرد: به علت دانشجويي بودن جشنواره سعي شده از تبليغات كاغذي كم استفاده شود و فقط با ايجاد لينك در سايت هاي دانشگاه هاي مختلف به تبليغ جشنواره بپردازيم.
وي افزود: از ميان شركت كنندگان در جشنواره 4 نفر برگزيده شده اند كه جوايز نفرات اول تا چهارم به ترتيب 300 هزار تومان، 200 هزار تومان، 100 هزار تومان به همراه مجموع كتاب خواهد بود و به بقيه شركت كنندگان لوح يادبودي داده خواهد شد.
وي خاطرنشان كرد: اختتاميه جشنواره روز چهارشنبه 5 مهر همزمان با شب ولادت امام رضا (ع) در سالن اجتماعات دانشگاه سوره برگزار خواهد شد./ي2
برچسب ها: اختتامیه ، جشنواره ، طهورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار