پيشكسوت تيم فوتبال استقلال گفت: به هر حال استقلال نتوانست اين بازي را ببرد و از دست دادن امتياز در آزادي در هفته هاي بعد مي‌تواند براي استقلالي‌ها مشكل‌ساز شود.

علي لطيفي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر مشكل استقلالي‌ها اين است كه يك گل‌زدن حرفه‌اي و هافبك پابه توپ ندارند كه بايد مسئولان اين تيم چاره‌اي براي برطرف كردن اين مشكلات بيانديشند.

لطيفي در ادامه اظهار داشت:‌ آبي‌پوشان براي پيروزي در بازي نياز به بازيكنان موثر دارد كه هم‌اكنون در اختيار ندارد، مسئولان استقلال بايد در نيم‌فصل تعدادي بازيكن در خط هافبك و حمله به تركيب تيم اضافه كنند تا بتوانند در اكثر بازي‌ها برنده از زمين مسابقه بيرون بيايند.

پيشكسوت استقلال بيان داشت: تيم استقلال به بازيكني همچون مجتبي جباري كه يك بازيكن طراح در خط هافبك است نياز دارد چرا كه وي مي‌تواند براي تيمش بازي‌سازي كند و پاس‌هاي عمقي براي مهاجمان ارسال كند كه اميدوارم هر چه سريعتر مصدوميتش برطرف شود و به تركيب اصلي تيم برگردد.

وي درباره حضور حنيف عمران‌زاده در خط حمله تصريح كرد: اميرقلعه‌نويي به خاطر نبود يك مهاجم گلزن تمام عيار مجبور شد كه از حنيف عمران‌زاده در خط حمله استفاده كند كه نتيجه‌بخش هم نبود.

لطيفي در ادامه اظهار داشت: فوتبال ما در عرصه‌هاي ملي و باشگاهي بعد از خداحافظي علي دايي و عدم ظهور مهاجمي در حد علي دايي، فاقد مهاجم گلزن تمام عيار شد. اين معضل و مشكل در خط حمله يكي از دلايل افت فوتبال ما بوده است.

پيشكسوت استقلال درباره تشويق فرهاد مجيدي از سوي و تماشاگران گفت‌: با تمام احترامي كه براي فرهاد مجيدي قائل هستم اما به نظرم حضور وي در استقلال هم توفيقي در بهتر شدن اوضاع نامناسب خط حمله اين تيم نمي‌كند. اين سرمربي است كه بازيكن را انتخاب نمي‌كند و براساس آن پاسخگوي باخت تيمش است و حق را به امير قلعه نويي بايد بدهيم كه مجيدي در تفكرات تاكتيكي‌اش  جايي ندارد كه بخواهد وي را به استقلال بياورد.

وي درباره احتمال حضور عنايتي در استقلال بيان داشت:‌امسال امير قلعه‌نويي بازيكناني گرفته كه به پايان فوتبال‌شان نزديك هستند و رضا عنايتي هم از اين جمله بازيكنان است كه ديگر در زمينه فوتبال ارضا شده است و به خاطر همين وي نمي‌تواند براي استقلال مثمرثمر و مفيد باشد.

لطيفي درباره عملكرد تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي در اين بازي گفت:‌ تيم‌هاي ياوري دونده، درگير و مبتني بر ضد حملات هستند و تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي هم به همين سبك فوتبال بازي مي‌كند.

ياوري با بضاعت مالي فوتبال شيراز تيمي ساخته كه تا الان  در ليگ برتر بسيار موفق عمل كرده اما براساس شواهد و قرائن فجر شهيد سپاسي در نيم فصل دوم دچار افت خواهد شد.

پيشكسوت استقلال ادامه تصريح كرد:‌رضا حقيقي بازيكن باانگيزه، جوان و تاثيرگذار فجر شهيد سپاسي كه مي‌تواند در آينده جزو بازيكنان ملي‌پوش ما باشد.

وي در بازي مقابل استقلال هم فوق‌العاده بازي كرد تاكتيك تيم فجر شهيد سپاس مبتني بر بدست آوردن يك امتياز در ورزشگاه آزادي بود كه آنها در اين امر موفق بودند و با امتياز تهران را ترك كردند.

گفتني است تيم فوتبال استقلال با تساوي بدون گل مقابل فجر شهيد سپاسي با 13 امتياز در رده هشتم ليگ برتر قرار گرفت./مح

برچسب ها: لطیفی ، مجیدی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار