سرمربی مستعفی تیم فوتبال گهر درود گفت: اگر مشکلات مالی هم حل شود، دیگر به گهر برنمی گردم چرا که مسئولان با من صادق نبودند.

مهدی تارتار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من روی قول های مسئولان گهر حساب باز کرده بودم و به این تیم آمدم ولی مسئولان رفته رفته به قول هایشان عمل نکردند و با من صادقانه کار نکردند.

وی ادامه داد: مشکلی با شکایت گهری ها به کمیته انضباطی ندارم چرا که مدارک و مستنداتی را نشان خواهم داد که ثابت می کند تیم را بی جهت رها نکردم و دلایل قاطعی برای این کار داشته ام .

سرمربی مستعفی تیم فوتبال گهر درود در خصوص گفته شهردار درود مبنی بر پرداخت 20 درصد قرار داد بازیکنان و کادر فنی تا روز پنج شنبه گفت: خدا را شکر می کنم که حداقل بازیکنان و اعضای کادر فنی به حقوقشان خواهند رسید.

تارتار در خصوص مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس تهران نیز اظهار داشت: مذاکراتی با رویانیان برای اضافه شدن به کادر فنی پرسپولیس داشته ام و شرایطم را با رویانیان مطرح کرده ام و منتظر تصمیم مسئولان این تیم هستم.

وی در خصوص اختلافاتش با ژوزه نیز خاطرنشان کرد: هیچ اختلافی با ژوزه نداشته ام و شیطنت بعضی از دوستان باعث شده ژوزه از دست من ناراحت شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار