هفته نهم ليگ برتر فوتبال با هفت ديدار پي گيري شد و در پايان تيم سايپا به صدر جدول رسيد تا دو ديدار باقيمانده روز يکشنبه تکليف جدول را روشن کند.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران مسابقات هفته نهم دو تیم خودروساز لیگ برتر یعنی سایپا و پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج و در حضور حدود 2 هزار تماشاگر از ساعت 17:30 به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه 2 بر یک به سود سایپا به پایان رسید.

خوزه نارسیو در دقیقه 6 و میلاد غریبی در دقیقه 8 دو گل تیم سایپا را به ثمر رساندند و روح الله سلطانی در دقیقه 21 گل پیکان را زد.
اشکان خورشیدی داور مسابقه به میلاد غریبی کارت زرد نشان داد.سایپا با این برد 17 امتیازی شد و به صدر جدول رسید و جای تراکتورسازی را گرفت و پیکان 13 امتیازی باقی‌ ماند.
*

پیروزی مس بر ذوب اهن / توقف آلومینیوم مقابل نفت آبادان

مس کرمان موفق شد ذوب‌آهن را شکست دهد و آلومینیوم مقابل نفت‌آبادان متوقف شد.
در ادامه مسابقات هفته نهم لیگ برتر دو دیدار از ساعت 18 و 18:05 آغاز شد و در پایان نتایج زیر به دست آمد:مس کرمان یک - ذوب‌آهن اصفهان صفر گل: مصطفی شجاعی 12فرزاد حسین‌خانی در دقیقه 65 برای مس پنالتی از دست داد.
آلومینیوم هرمزگان یک - نفت آبادان یک گل‌ها: رسول نویدکیا 8 برای نفت، امجد شکوه‌مقام 28 برای آلومینیوم
*

توقف استقلال در ورشگاه آزادی مقابل فجر سپاسی

دیدار دو تیم استقلال و فجرسپاسی از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی و در حضور 18 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) برگزار شد و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.بازیکنان جوان فجر انگیزه مضاعفی در این بازی داشتند و تلاش می‌کردند توانایی‌های خود را به رخ ملی‌پوشان استقلال بکشند.
حنیف عمران‌زاده در دقایق پایانی به جای سیاوش اکبرپور به میدان آمد تا در خط حمله آبی‌ها از قدرت سرزنی خود استفاده کند.
آرش برهانی دیگر مهاجم استقلال نیز تعویض شد.محسن قهرمانی داور مسابقه بود.با این تساوی استقلال 13 امتیازی و فجرسپاسی 15 امتیاز شد.ترکیب استقلال:سید مهدی رحمتی، سید میثم حسینی، پژمان منتظری، امیر حسین صادقی، خسرو حیدری، جواد نکونام، جی لید ساموئل( از دقیقه 46 علی حمودی)، فابیو جان واریو، رودیگو توزی، سیاوش اکبرپور( از دقیقه 85 حنیف عمران‌زاده) و آرش برهانی (از دقیقه 64 فریدون زندی)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی
ترکیب فجرسپاسی:وحید شیخ ویسی، سعید قزلکچی، خالد شفیعی، محمد آفند، علیرضا جلیلی، رضا حقیقی، عباس محمدرضایی ( از دقیقه 78 دیگو ماکسیمو)، مجتبی ترشیز( از دقیقه 60 فرشید اسماعیلی)، جابر انصاری( از دقیقه 88 امید خلیلی)، سید محمدرضا حسینی، محمدمهدی نظری سرمربی: محمود یاوری
*

برتری راه اهن مقابل داماش

تیم فوتبال راه اهن در بازی مقابل داماش که به علت محرومیت تیم داماش در زمینی در قزوین برگزار شد به برتری یک بر صفر دست یافت.

بازیکنان از فتح‌الله‌زاده پول دستی می‌گیرند

نظر هواداران مهم است اما کارم را مي کنم

سرمربی استقلال در واکنش به تشویق فرهاد مجیدی گفت: نظر هواداران مهم است اما من کار خودم را انجام می‌دهم.

امیر قلعه نویی پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل فجرسپاسی شیرازگفت: باید به یاوری تبریک بگویم. اوبا بازیکنان بی ادعایک تیم تاکتیکی را روانه لیگ برتر کرده است. نیمه اول خوب بودیم و نظم و ساختار دفاعی مان عالی بود اما باید در ساختار حمله بهتر شویم. نیمه دوم طبق آماری کهبه من داده اند،بهتر شدیم و نبض بازی را در دست گرفتیم اما از موقعیت ها استفاده نکردیم.

وی افزود: بازیکنان حریف خوب دویدند. هافبک های فجر هافبک های ما را مهار کردند اما با وجود اینکه بهترین خط حمله بودند ایجاد موقعیت نکردند چون نظم خط دفاعی مان عالی بود. باید سرعت تیم استقلالبهتر شود. هنوز خوب موقعیت خلق نمی کنیم و مهاجمان خوب تغذیه نمی شوند.

قلعه نویی در مورد وضعیت نکونام گفت: خوشبختانه جواد نکونام در حال بازگشتبه روزهای اوج است. اگر بازی های بعدی این چند مشکل را برطرف کنیم نمایشروان تری خواهیم داشت. یک امتیاز برای آنها بهتر بود.

قلعه نویی در خصوص آرایش خط حمله استقلال در بازی امروز و اینکه چرا استقلال با یک مهاجم و سه هافبک دفاعی بازی کرد، گفت: توزی از ابتدا جلو بود و دربازی باراه آهن هم جلو بود. خواهش می کنم بازی ها را ببینید و بعد اظهار نظر کنید. در بازی با راه آهن آرش و توزی مهاجم بودند. ما با یک مهاجم بازی نمی کردیم و اشتباه نکنید. سیستم ما 4-4-2 لوزی بود. با یک هافبک دفاعیبازی کردیم.شاید هم شما از سیستم ما بیشتر اطلاع دارید! وی در مورد تشویق فرهاد مجیدی توسط هواداران استقلال گفت: این نظر مردم است و نمی توانیم بگوییم چرا فلانی را تشویقمی کنید.بنده تا روزی که هستم همان کاری که بایدانجام دهم، می کنم. نظر مردم محترم است اما کار خودم را می کنم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه چرا از عمران زاده در خط حمله استفاده کرد، اظهار داشت: در بازی با پرسپولیس هم این تصمیم را گرفته بودم اما وقتی حنیف به خط حمله آمد ارسال از کناره ها کمتر شد و فقط هدفمان استفاده از توپ های بلند بود که این اتفاق هم نیفتاد.

قلعه نویی در پاسخ به این سؤال که چرا استقلال با وجود هزینه میلیاردی نمی تواند مثل فجر نتیجه بگیرد، گفت: بگذارید پولی به ما بدهند بعد در مورد آن حرف بزنید. هوادار و مردم حق دارند صحبت کنند. نمی توانیم بگوییم چرا این حرف را می زنید اما ما هنوز پولی نگرفتیم. یک بازی عقب افتاده داریم و اگر ببریم به بالای جدول می رسیم.

وی اضافه کرد: ما برای قهرمانی آمده ایم. یکسری مسائل فقط هدف را بهم می زند و خودزنی می کنیم. هاشم بیک زاده بهترین بازیکن سمت چپ ایران است ولی این قدر او رازدند کهشرایط این طوری شده است.مطمئن باشید تیم ما اول می شود اما هواداران ما را عقب می اندازند و تا لحظه ای که هستم آنچه خودم بخواهم را انجام می دهم اما به حرف مردم همگوش می دهم.

وی تصریح کرد: جباری به تمرینات بازگردد، مشکل ما در خط هافبک کمتر می شود. ما برای قهرمانی کار می کنیم. قلعه نویی در خصوص اینکه بازیکنان فجر مقابل استقلال استرس نداشتند، اما بازیکنان استقلال استرس داشتند و چرا از روانشناس استفاده نمی کند،گفت: زمانی که تیم ملی بودم دکتر منتظری را برای روانشناسی آوریماما در برنامه های رادیویی ایراد گرفتند. استقلال استرس ندارد. پخش مستقیم انگیزه حریفان را بیشتر می کند.

وی گفت: کمی دغدغه داریم. باید به این بازیکنانپول بدهند. کار به جایی رسیده که برخی از بازیکنان از فتح الله زاده پول دستی می گیرند و این برای تیم بزرگی مثل استقلال خوب نیست. قلعه نویی در پاسخ به این سؤال که دو مهاجم روی نیمکت داشتید اما از عمران زاده در این خط استفاده کردید گفت: در کنفرانس همه چیزهای عجیب و غریب می پرسند. همه بازیکنان ما خوب هستند. ما گفتیم با دو مهاجم بازی می کردیم و دوستان الان گفتند با سه هافبک دفاعی بازی کردیم. خدا را شکر همه چیز روشن شد.

قلعه نویی اضافه کرد: در دقایق آخر از سمت راست ارسال های خوبی داشتیم و گفتیم یک بلند زن بیاوریم اما منوچهری که بازیکن خوبی است هنوز به محیط پذیری اضافه نشده و میداودی در حال آماده شدن است و سایر بازیکنان هم خوب هستند اما در آن قسمت بازی تصمیم گرفتم از حنیف استفاده کنیم. کاری که در بازی با پرسپولیس هم انجام دادم.

وی گفت: ایراد کار این بود که بعد از حضور عمران زاده در خط حمله دیگر ارسال بلند نداشتیم.با این حالمی توانستیم درنیمه دوم به گل برسیم. هافبک های ما به خوبی مهاجمان را تغذیه نمی کنند که این موضوع با آمدن جباری حل می شود.

فتح الله زاده :

تشويق مجيدي تاثير منفي دارد

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد تشویق مجیدی از سوی هواداران گفت:تشویق بازیکنی که از تیم رفته است روی دیگر بازیکنان تاثیر منفی می گذارد.

علی فتح الله زاده پس از تساوی بدون گل استقلال برابر فجر سپاسی در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال در کنفرانس خبری افزود: هم بازی خوبی بود و هم بد. 85 دقیقه حمله کردیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه فجر به وجود آوردیم اما فجر هم خوب بازی کرد.

وی درباره حضور عمران زاده به عنوان مهاجم خاطرنشان کرد: عمران زاده پیش از این در پست مهاجم بازی کرده بود و هم اکنون قصد داریم آرام آرام بار دیگر به این پست بازگردد و این موضوع نظر مستقیم قلعه نوعی سرمربی تیم است .
مدیر عامل استقلال افزود: فجر را نباید دست کم بگیریم. آنها 6 گل به داماش زدند و در صدر جدول قرار دارند.
فتح الله زاده در خصوص تشویق مجیدی از سوی هواداران و اینکه آیا این موضوع روی روحیه بازیکنان تاثیر منفی ندارد، یادآور شد: این موضوع روی بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد. هواداران باید بدانند ما هم اکنون جای خالی نداریم که بخواهیم بازیکنی جذب کنیم. از تشویق مجیدی ناراحت نمی‌شویم اما بهتر است هواداران، تیم و بازیکنان را تشویق کنند تا بتوانند در آینده نتایج خوب را ادامه دهند.
وی افزود: انتظار نداریم هواداران به این شکل تیم را همراهی کنند. ما هم اکنون یک بازی کمتر داریم و در رده خوبی قرار داریم. اگر بازی عقب افتاده‌مان را حساب کنیم 3 امتیاز خواهیم گرفت و جزء 3 تیم اول خواهیم بود که نتیجه بدی نیست. هواداران باید خویشتن دار باشند. اگر در رتبه‌های پایین بودیم می‌توانستند علیه تیم شعار دهند اما هم اکنون در رده خوبی قرار گرفته‌ایم.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد پیش بینی خود از جایگاه تیم گفت: فکر می‌کردم که جزء 3 تیم اول باشیم و با توجه به یک بازی کمتری که داریم به این هدف رسیده‌ایم. جایمان در جدول خوب است و شاید یک بازی کمتری که داریم به چشم نمی‌آید. در مجموع از تمام بازیکنان راضی هستم. ما یک 3 امتیاز مخفی داریم که با آن 16 امتیازی می‌شویم.

فتح الله زاده درباره مشکلات پرسپولیس تصریح کرد: من رگه‌هایی از درست شدن در تیم پرسپولیس می‌بینیم. این تیم آرام آرام از بحران خارج می‌شود و می‌تواند به رتبه‌های بالای جدول راه یابد. به رویانیان گفتم تساوی برابر سپاهان هم بد نیست زیرا این تیم قدرتمند است.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص برطرف شدن کدورت‌هایش با رویانیان عنوان کرد: با مدیر عامل پرسپولیس همه جا می‌روم و با هم کار می‌کنیم. درست است که رقیب هم هستیم اما در بیرون زمین برای رسیدن به اهداف یکدیگر تلاش می‌کنیم.

وی درباره بودجه باشگاه استقلال و بحث اسپانسری تیم فوتبال این باشگاه گفت: بودجه باشگاه استقلال 17 میلیارد و نیم است این در حالی است که برخی از تیم‌های شهرستانی بودجه‌ای بالغ بر 22 میلیارد دارند. بحث اسپانسری استقلال نیز برطرف شده و چک‌های آن را گرفتم.


فتح الله زاده در پایان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: اگر سه امتیاز بازی عقب افتاده را بگیریم به صدر جدول خواهیم رسید .
وی در مورد کمبود فوروارد در تیم گفت: اگر مشکل فوروارد حل نشود خودم تمرین می کنم و در زمین حاضر می شوم (با شوخی) ، باید یک فوروارد به تیم اضافه شود تا مشکل خط حمله تیم حل شود.

فرکي: مقابل ملوان تيم برتر ميدان بوديم سرمربي فوتبال فولاد خوزستان با بيان اينکه تيم ما در مقابل ملوان بندر انزلي تيم برتر ميدان بود،

گفت : در نيمه نخست چهار موقعيت گل داشتيم که يکي از آنها به تيرک عمودي دروازه برخورد کرد.  تيم فوتبال فولاد خوزستان جمعه شب در ديدار با تيم فوتبال ملوان بندرانزلي يک بر صفر به پيروزي رسيد.

حسين فرکي که در پايان بازي تيمش درمقابل ملوان با خبرنگاران در اهواز گفت وگو مي کرد ، اظهار داشت : به رغم اين برتري اما دو تيم در نيمه اول بدون گل راهي رختکن شدند .وي اضافه کرد : با شروع نيمه دوم حملات خود را همانند نيمه اول ادامه داديم بطوري که در دقيقه 11 نيمه صاحب يک ضربه پنالتي شديم که ، اين ضربه تبديل به گل شد.

فرکي افزود : بعد از اين گل به اداره و حفظ نتيجه پرداختيم که البته نيم نگاهي هم به دروازه تيم حريف داشتيم.فرکي گفت : در اواخر بازي تيم ملوان يک مقدار جلو کشيد و صاحب يک موقعيت آن هم از ضربه ايستگاهي شد که بازيکنان تيم فوتبال فولاد خوزستان اين ضربه را از بي اثر کردند.سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اينکه بازي سختي در برابر ملوان داشتيم گفت : با توجه به اينکه بازي هفته قبل را ناعادلانه از دست داديم نياز به سه امتياز اين مسابقه داشتيم تا بتوانيم از موقعيت کنوني جدول خود را خارج کنيم و خدا را شکرمي کنم که به اين خواسته خود رسيديم.

وي با اظهار رضايت ازبازيکنان تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت : ما از تيم ملوان شناخت داشتيم و اين تيم را بخوبي آناليز کرده بوديم خوشحالم که بچه ها بخوبي دستورات را اجرا کردند. برنامه هفته دهم و يازدهم ليگ برتر فوتبال کشور


ميثاقيان: مي‌توانستيم پيروز شويم

 سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان گفت: اگر کمي دقت مي‌کرديم مي‌توانستيم برابر صنعت نفت به برتري دست يابيم.

  اکبر ميثاقيان پس از تساوي يک بر يک آلومينيوم هرمزگان برابر صنعت نفت آبادان عنوان کرد: از نتيجه راضي نيستم. اگر دقت مان بيشتر بود مي توانستيم به برتري دست يابيم. صنعت نفت يک حمله نصف و نيمه داشت و به گل رسيد.
 هواي هرمزگان هم شرجي و روي بازي تاثير گذاشته بود.سرمربي آلومينيوم درباره پرتاب ترقه از سوي تماشاگران تصريح کرد: اين موضوع نه تنها به وجهه شهر آسيب مي‌زند بلکه در هر دو بازي که هواداران براي ما مشکل به وجود آوردند به نفع تيم حريف شد.وي درباره بازيکنانش گفت: هر 25 بازيکن ما يکدست هستند و نمي‌شود گفت کدام يک بهتر هستند.
 صنعت نفت در هفته هاي اخير در بيرون از خانه خوب نتيجه گرفته است. اميدوار هفته آينده برابر پرسپوليس بازي خوبي انجام دهيم

آفند: جنگيدن براي سقوط نکردن شوخي است

بازيکن تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: هر بازيکني که از تيم ما گفته براي سقوط نکردن مي‌جنگيم شوخي کرده است.

 محمد آفند پس از تساوي بدون گل برابر استقلال گفت: بازي خوبي انجام داديم. در هر مسابقه براي پيروزي و گرفتن 3 امتياز به ميدان مي‌آييم و خدا را شکر از استقلال که تيم پرمهره‌اي است امتياز گرفتيم.اين بازيکن در مورد اينکه برخي از بازيکنان فجر مي‌گويند براي سقوط نکردن مي‌جنگيم،

خاطرنشان کرد: هر بازيکني که چنين حرفي زده شوخي کرده است. هدف ما قرار گرفتن در بالاي جدول است.وي در مورد اينکه فجر قهرمان مي‌شود يا نه گفت: قهرمان نه ولي براي کسب سهميه آسيايي مي‌جنگيم.آفند در مورد اينکه آيا فجر سپاسي به سرنوشت برق شيراز دچار مي‌شود و در نيم فصل دوم سقوط مي‌کند گفت: ما به سرنوشت برق دچار نمي‌شويم.

استقلال در بازي‌هاي آينده بهتر مي‌شود؛

 صالح: هواداران صبورتر باشند مربي تيم فوتبال استقلال از هواداران اين تيم خواست صبورتر باشند.

 مجيد صالح پس از تساوي خانگي بدون گل برابر فجر سپاسي در جمع خبرنگاران گفت: بازي خوبي بود اما در زدن ضربات آخر کم دقت بوديم. هيچ دو بازي‌اي شبيه هم نمي‌شود اما نيمه دوم اين مسابقه يکي از بازي‌هاي خوب ما بود.

وي ادامه داد: فجرسپاسي تيم دونده و با برنامه‌اي نشان داد اما ما مي‌توانستيم برنده شويم به شرط آنکه در زدن ضربات آخر دقت مي‌کرديم.صالح در مورد تشويق فرهاد مجيدي از سوي تماشاگران گفت: تماشاگر آنچه را که مي‌خواهد مي‌گويد اما استقلال بازي به بازي بهتر مي‌شود و ما مي‌توانيم نتايج بهتري بگيريم. بهتر است هواداران صبور‌تر باشند.

ماجدي: به بازيکنان نگفته بوديم مصاحبه نکنند

 سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: هواداران چون فرهاد مجيدي را دوست دارند او را تشويق مي‌کنند و اعتراضي در کار نيست.

 ميرشاد ماجدي پس از تساوي بدون گل استقلال برابر فجرسپاسي در مورد اينکه چرا بازيکنان استقلال مصاحبه نکردند گفت: اين تصميم شخصي آنها است. ما هيچ چيزي به بازيکنان نگفتيم که مصاحبه نکنند.

وي در مورد اينکه ادامه اين روند به نفع فوتبال است يا نه گفت: به نظر شخصي خودم با توجه به اينکه در مقدماتي جام جهاني هستيم رسانه‌ها، بازيکنان، مربيان و مديران بايد در تعامل باشند. عدم تعامل اين ارکان به ضرر فوتبال و نوعي جنگ داخلي است که دودش به چشم فوتبال مي‌رود و ما را از جنگيدن با حريف خارجي بازمي‌دارد.

ماجدي در مورد اينکه شما بازيکنان را به تعامل با رسانه‌ها دعوت کرده‌ايد يا نه عنوان کرد: بايد يک سري مسائل رو در رو گفته شود. برخي بازيکنان با نمايندگان مطبوعات جلسه داشتند که به جمع بندي نرسيد. فکر مي‌کنم اين مسئله تا آخر هفته به جمع بندي برسد. من هم کمک مي‌کنم که اين تعامل زودتر ايجاد شود.

سرپرست استقلال در مورد اينکه چرا هر کس که فرهاد مجيدي را تشويق کرد بازداشت شد اظهار داشت: من اين مسئله را از شما مي‌شنوم و نمي‌دانم چنين اتفاقي افتاده يا نه.وي در مورد اينکه اين شعارها خطي است يا نه و آيا نشانگر اعتراض تماشاگران استقلال است گفت: بعيد مي‌دانم شعارها خطي باشد. هواداران فرهاد مجيدي را چون دوست دارند تشويق مي‌کنند و بحث اعتراض نيست. اعتراض زماني است که تيم نتيجه نگيرد و بازنده شود.
در اين لحظه خبرنگاران به سرپرست استقلال گفتند که ما هم مثل شما خوش بين هستيم که ماجدي پاسخ داد: اين خوش بيني ما را به سرمنزل مقصود مي‌رساند.

قاسمپور: ذوب‌آهن حرفي براي گفتن نداشت
 ابراهيم قاسمپور گفت: اين بازي يکي از بهترين بازي‌هاي مس بود و من معتقدم ذوب‌آهن برابر ما حرفي براي گفتن نداشت.
، سرمربي تيم فوتبال مس کرمان پس از پيروزي يک بر صفر تيمش برابر ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران گفت:‌ اميدواريم مديريت جديد باشگاه بتواند در راستاي مشکلات اين تيم قدم بردارد و با شناختي که من از وي دارم مطمئنم در اين امر موفق مي‌شود.

قاسمپور افزود: به نظر من اين موقعيت‌ها به راحتي نصيب بازيکنان ما نمي شود اما آن‌ها دقت کافي براي به ثمر رساندن گل ندارند که بايد در اين رابطه تمرين بيشتري با آن‌ها انجام شود و من با نظر شما موافق هستم.
سرمربي تيم مس کرمان در مورد استفاده نکردن از رضا عنايتي گفت: قبل از بازي گفته بودم که عنايتي مصدوميتي ندارد اما وي از ناحيه کشاله ران مصدوم بود و ما نمي‌توانستيم از عنايتي در اين بازي استفاده کنيم.وي درباره درگيري بازيکنان تيمش با هواداران گفت: به نظر من بعضي‌ها هستند که نمي‌خواهند مس نتيجه بگيرد و به همين علت همواره به تيم ضربه مي زنند. همانطور که امروز شاهد بوديد به دو بازيکن کرماني اين تيم يعني حسيني‌خاني و شهردادنژاد توهين شد و بايد براي اين مسئله فکري شود.

قاسمپور درباره بازي با راه‌آهن که قرار است به جاي تهران در کرمان برگزار شود، گفت: من با اين تغيير ميزباني به شدت مخالفت کردم و فکر نمي کنم فدراسيون ما آن قدر ديکتاتور باشد که بخواهد نظر خود را به کرسي بنشاند. اگر به نظر ما اهميت ندهند جلوي اين تيم بازي نمي‌کنيم.

بازي با تيم‌هاي ويسي هميشه خوب از کار درمي‌آيد؛

 مجتبي تقوي: بازي مهمي را برديم سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: بازي سخت و مهمي را مقابل پيکان با پيروزي پشت سر گذاشتيم.

 مجتبي تقوي پس از پيروزي 2 بر يک برابر پيکان گفت: شاهد يک بازي فيزيکي و تاکتيکي بوديم. بازي با تيم‌هايي که ويسي مربي آن است هميشه خوب از کار درمي‌آيد.

وي اضافه کرد: بايد از اين بازي بهترين تجربه را بدست آوريم. هر دو تيم خوب و جوانمردانه بازي کردند و بازيکنان بي‌مورد خود را به زمين نمي‌انداختند و حتي يک دقيقه از بازي هم تلف نشد. بازي سخت و مهمي را با پيروزي پشت سر گذاشتيم.

سرمربي تيم پيکان پس از شکست مقابل سايپا گفت: شاهد بازي جوانمردانه‌اي بوديم که مي‌توانست برنده نداشته باشد.
  عبدالله ويسي پس از شکست 2 بر يک مقابل سايپا اظهار داشت: شاهد بازي جوانمردانه‌اي بوديم، ديداري که مي‌توانست برنده نداشته باشد. عادلانه‌ترين نتيجه براي اين مسابقه مساوي بود اما تعويض‌هايي که انجام دادم جواب نداد و آنها نتوانستند انتظارم را برآورده کنند.

وي ادامه داد: در نيمه دوم بايد سايپا را تحت فشار قرار مي‌داديم که با حضور ابراهيم صادقي کاپيتان و ليدر حريف اين اتفاق نيفتاد. با حضور صادقي سايپا طراوت خاصي پيدا کرد.

به تيم بزرگي باختيم؛

 پورمند: هيچ تيمي را به تنهايي گهر نديدم

مربي تيم فوتبال گهر گفت که اين تيم تنهاست و هيچ‌کس از آنها حمايت نمي‌کند.

 عليرضا پورمند در نشست خبري پس از شکست 5 بر صفر مقابل تراکتورسازي در خصوص جدايي مهدي تارتار از اين تيم عنوان کرد: فعلا تارتار با ما قطع همکاري کرده و مجبور هستيم اين گونه ادامه دهيم. مشکلات تيم ما زياد است اما در اين خصوص با مسئولان باشگاه صحبت کنيد. من سرمربي تيم هستم و بهتر است تنها در خصوص مسائل فني صحبت کنم.

وي ادامه کار تيم گهر در ليگ برتر را دشوار خواند و گفت: گهر تنهاست و هيچ تيمي را تا به امروز به اين تنهايي نديده بودم. منتظر هستيم يک نفر بيايد و دست ما را بگيرد.مربي گهر در پاسخ به اين سؤال که باشگاه پول ناهار نداشته تا به بازيکنان بدهد، گفت: من در مورد مسائل فني صحبت مي کنم و مي گويم کار براي ما سخت است و دست تنها هستيم. گهر نماينده يک استان است اما کسي از اين تيم حمايت نمي‌کند و دست‌مان خالي است. با دست خالي و تنها کاري نمي‌توان کرد.
پورمند تصريح کرد: با وجود مشکلات تاکنون با تمام وجود کار کرديم. سال گذشته دست به دست هم داديم تيم به ليگ برتر آمد اما نتوانستيم چارچوب سال گذشته را حفظ کنيم و اکثر بازيکنان جدا شدند. در تمام پست ها بازيکن جايگزين نداريم و دروازه بان ذخيره هم نداشتيم و اگر براي دروازه بان ما مشکل به وجود مي آمد بازيکن ذخيره نداشتيم. بازيکنان تمرکز ندارند چون مشکلات دارند.  تراکتورسازي هم تيم بزرگي است و به تيم بزرگي باختيم.

سازمان ليگ حرفه اي فوتبال برنامه جديد هفته دهم و يازدهم ليگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، غلامرضا بهروان سرپرست سازمان ليگ با ارسال نامه اي به باشگاه هاي ليگ برتر اعلام کرد، با توجه به اعلام آمادگي باشگاه نفت تهران براي ديدار با صباي قم در ورزشگاه تختي تهران و معرفي اين ورزشگاه، ديدار اين دو تيم از هفته نهم ليگ برتر ساعت 17:25 روز يکشنبه دوم مهر در ورزشگاه تختي تهران برگزار مي شود.

ضمنا براي رعايت فاصله بازي هاي دو تيم مذکور بين هفته نهم و دهم تغييراتي در برنامه ليگ اعمال شده است.

در نامه سرپرست سازمان ليگ همچنين آمده که ديدار دو تيم راه آهن و مس کرمان از هفته دهم با درخواست مديريت باشگاه راه آهن و توافق مديرعامل وقت باشگاه مس کرمان در کرمان برگزار مي شود و بازي برگشت در تهران انجام خواهد شد.

برنامه جديد هفته هاي دهم و يازدهم ليگ برتر به شرح زير است؛
هفته دهم: گراميداشت عمليات ثامن الائمه (ع) شکست محاصره آبادان توسط رزمندگان اسلام

چهارشنبه 5/7/91گهر زاگرس- نفت تهران، ساعت 17:15، ورزشگاه انقلاب کرج
مس کرمان - راه آهن ساعت 17:15، ورزشگاه امام علي (ع) کرمان
پيکان- فولاد خوزستان، ساعت 17:15، ورزشگاه تختي تهران
فجر سپاسي- تراکتورسازي، ساعت 17:15، ورزشگاه دستغيب شيراز
نفت آبادان- استقلال تهران، ساعت 18:30، ورزشگاه تختي آبادان
پنجشنبه 6/7/91ملوان- سپاهان، ساعت 17:25، ورزشگاه تختي انزلي
ذوب آهن- سايپا، ساعت 17:15، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
صباي قم- داماش، ساعت 17:15، ورزشگاه يادگار امام قم
پرسپوليس- آلومينيوم هرمزگان، ساعت 18:30، ورزشگاه آزادي تهران
هفته يازدهم: گراميداشت عمليات مسلم بن‌عقيل و نکوداشت رهاسازي شهر مدينةالنبي از دست وهابيان کافر
دوشنبه 10/7/91استقلال- صباي قم، ساعت 18:15، ورزشگاه آزادي تهران
راه آهن- پيکان، ساعت 17:15، ورزشگاه اکباتان تهران
نفت تهران- تراکتورسازي، ساعت 17:15، ورزشگاه دستگردي تهران
داماش- ذوب آهن، ساعت 17:15، ورزشگاه شهيد عضدي رشت
آلومينيوم هرمزگان- مقاومت، ساعت 18، ورزشگاه خليج فارس بندرعباس
مس- ملوان، ساعت 18، ورزشگاه امام علي کرمان
فولاد خوزستان- نفت آبادان، ساعت 18:30، ورزشگاه تختي اهواز
سه شنبه 11/7/91سايپا- پرسپوليس، ساعت 18:15، ورزشگاه تختي تهران
سپاهان- گهر به علت حضور سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا به بعد موکول مي‌شود.


نام

بازی

برد

باخت

تساوی

گل زده

گل خورده

تفاضل

امتياز

۱

سایپا

۹

۵

۲

۲

۱۱

۷

۴

۱۷

۲

تراکتورسازی

۹

۴

۱

۴

۱۴

۸

۶

۱۶

۳

فجرسپاسی

۹

۴

۲

۳

۱۵

۶

۹

۱۵

۴

نفت تهران

۸

۴

۱

۳

۱۳

۶

۷

۱۵

۵

راه آهن

۹

۴

۲

۳

۱۱

۹

۲

۱۵

۶

سپاهان

۸

۴

۲

۲

۱۲

۷

۵

۱۴

۷

صبای قم

۸

۴

۲

۲

۱۲

۷

۵

۱۴

۸

استقلال

۸

۳

۱

۴

۶

۳

۳

۱۳

۹

ملوان

۹

۳

۲

۴

۱۰

۹

۱

۱۳

۱۰

پیکان

۸

۴

۳

۱

۱۳

۱۶

۱۳

۱۱

مس

۹

۳

۴

۲

۶

۷

۱۱

۱۲

فولاد

۹

۲

۴

۳

۹

۱۱

۹

۱۳

داماش گیلان

۹

۲

۴

۳

۸

۱۴

۹

۱۴

آلومینیوم هرمزگان

۹

۱

۳

۵

۵

۷

۸

۱۵

پرسپولیس

۸

۱

۳

۴

۵

۸

۷

۱۶

نفت آبادان

۹

۱

۴

۴

۱۲

۱۹

۷

۱۷

گهردورود

۹

۱

۵

۳

۷

۱۶

۶

۱۸

ذوب آهن

۹

۲

۷

۰

۶

۱۵

۶


برچسب ها: فوتبال ، لیگ ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار