معاون سياسي امنيتي استانداري خراسان رضوي اساسی ترین راهبرد معمار کبیر انقلاب در هشت سال دفاع مقدس را جوان گرایی دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمد غفاري در مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح در شهرستان جوين نقش رهبري حكيمانه امام راحل (ره) را درپايان پيروزمندانه جنگ تحميلي بي بديل دانست و افزود: ايجاد اعتماد به نفس ملي، تقويت اعتقاد به قدرت لايزال الهي در مردم و دادن ميدان عمل به جوانان وارسته و خلاق كشور از جمله راهبردهاي اساسي ايشان در دوران دفاع مقدس بود.

وي با تشريح ابعاد و رخدادهاي دوران دفاع مقدس گفت: هر چند پايين بودن توان دفاعي كشور و خيانت رييس جمهور وقت موجب اشغال پي در پي شهرهاي كشور در آغاز جنگ تحميلي شد؛ اما مشي امام خميني (ره) و پيروي ملت از فرمايشات ايشان موجب تغيير در معادلات جنگ و سنگين شدن كفه ترازو به سمت ايران اسلامي شد.

معاون سياسي امنيتي استانداري خراسان رضوي از آمادگي دفاعي نيروهاي مسلح به عنوان عاملي بازدارنده در برابر تهديد هاي احتمالي ياد و اضافه كرد: اجراي رزمايش ها و مانورها در ايام مختلف سال، موجب گوشزد نمودن قدرت دفاعي كشور به دشمنان جنگ طلب ملت ايران مي شود.

وي از جنگ هوشمند به عنوان رويكرد كنوني نظام سلطه ياد و تاكيد كرد:توجه به تقويت قدرت نظامي نبايد باعث غفلت از مقابله با دشمن در جبهه جنگ نرم شود./ب


برچسب ها: جنگ ، تحمیلی ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.