رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران گفت: استمرار نظام و حفاظت از آرمان شهدا بستگی به عملکرد ارگان ها و حفاظت اطلاعات دارد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، هوشنگ حسین زاده در مراسم معارفه رئیس پیشین و رئیس جدید حراست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با بیان مطلب فوق افزود: حراست وظیفه سنگینی بر عهده دارد و یکی از موفقیت های حراست مبتنی بر اعتماد سازی بین مدیریت و کارکنان است که باید بوجود بیاید.

وی ادامه داد: حراست با کردار و رفتار خودش با مدیریت و کارکنان است که در سایه اعتماد به اهداف خودش می رسد.

این مقام مسئول تاکید کرد: تمامی کارکنان، حراست را باید به عنوان مامن و تکیه گاه خود بدانند زیرا حراست به دنبال حل مشکلات است.

حسین زاده با بیان این که حراست از حالت سنتی خارج و به سمت دنیای تکنولوژی در حرکت است بیان کرد: حراست زمانی می تواند حفظ اسناد کند که خودش متخصص باشد.

وی همچنین از تشکیل کلاس های IT و الکترونیکی ویژه کارکنان بخش حراست خبر داد و افزود: در همین زمینه کمیته امنیت شبکه تشکیل شده است و این دوره ها در راستای توانمند سازی و ارتقا سطح علمی کارکنان بخش حراست برنامه ریزی شده است .

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران همچنین به توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره و تاکید کرد: استمرار نظام و حفاظت از آرمان شهدا بستگی به عملکرد تمام ارگان ها و حفاظت اطلاعات دارد.

وی همچنین بر ضرورت تلاش های مستمر نیروهای حراست در حفاظت از تاسیسات مهم پالایشگاه های کشور تاکید و خاطر نشان کرد: امسال باید بیش از گذشته برای حفاظت از سایر پالایشگاه ها تلاش کنیم.

حسین زاده ارزیابی خود از نیروهای حراست پالایشگاه خانگیران را مثبت ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه نیروهای باسوادی در بخش حراست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد به کارگیری

شده اند و این نیروها در حال حاضر نسبت به تحولات بروز هستند.

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران یادآور شد: خوشحالیم نیرویی در سمت رئیس حراست پالایشگاه خانگیران منصوب شد که مایه برکت برای نظام اسلامی است. /س

برچسب ها: نظام ، شهدا ، ارگان ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.