سراسر بحرين امروز صحنه برگزاري تظاهرات مردمي براي اعلام همبستگي با زندانيان زن در بند رژيم آل خليفه بود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، تظاهرکنندگان در منطقه مهزه جزيره ستره بحرين بر لزوم آزادي همه زندانيان به ويژه زندانيان زن تاکيد کردند. شرکت کنندگان در اين تظاهرات تصاويري از نبيل رجب رئيس مرکز حقوق بشر بحرين و پرچمهاي بحرين را در دست داشتند.  
مردم بحرين در اين تظاهرات تاکيد کردند با وجود سرکوبگري رژيم آل خليفه، زنان بحريني به مشارکت در تظاهرات ادامه خواهند داد.  
تظاهرات ديگري هم در جزيره ستره در حمايت از زندانيان زن بحريني با شعار "براي دفاع از ناموس خود مي ميريم" برگزار شد. تظاهرکنندگان در جزيره ستره، شعارهايي عليه رژيم آل خليفه سردادند و سرنگوني آن را خواستار شدند.  
شهر الديه بحرين هم صحنه برگزاري تظاهرات مشابهي براي درخواست آزادي اسيران زن در بند آل خليفه بود. شرکت کنندگان در اين تظاهرات فرياد مي زدند: "ما در برابر کسي به جز خدا سرتعظيم فرود نمي آوريم"، "هيهات يا خليفه" و "سرنگون باد حمد".  
شماري از جوانان بحريني در منطقه الديه به سوي مزدوران آل خليفه که به تظاهرات مسالمت آميز حمله کرده بودند، کوکتل مولوتف پرتاب کردند. مزدوران آل خليفه به سوي تظاهرکنندگان گاز اشک آور شليک کردند.  
مردم دو منطقه المصلي و جدحفص بحرين هم تظاهرات مشترکي براي درخواست آزادي زندانيان زن در بند آل خليفه برگزار کردند. شرکت کنندگان در اين تظاهرات در شعارهاي خود دفاع از ناموس خود را دفاع مقدس خواندند. مردم در اين تظاهرات فرياد مي زدند:«مردم خواهان سرنگوني رژيم هستند.
مردم منطقه مرکوبان جزيره ستره بحرين هم به دعوت ائتلاف جوانان انقلابي چهاردهم فوريه براي برگزاري تظاهرات عليه رژيم آل خليفه و اعلام حمايت از زندانيان زن شرکت کردند. زنان بحريني هم در اين تظاهرات حضور داشتند. 
فعالان بحريني تصاويري از تظاهرات در منطقه سماهيج اين کشور منتشر کردند.  تظاهرکنندگان در منطقه سماهيج هم فرياد هيهات مناالذله سردادند. شرکت کنندگان در اين تظاهرات در شعارهاي خود سرنگوني رژيم آل خليفه را خواستار شدند. محاکمه سران رژيم آل خليفه براي جنايت هايشان در بحرين از جمله خواسته هاي تظاهرکنندگان بود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار