در استان خوزستان در طی سال جاری از محل مانده تسهیلات زودبازده بیش از 24 هزار میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل واحدهای زود بازده تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  معاون اشتغال اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان خوزستان در خصوص میزان تحقق شاغل درسال گذشته گفت: درسال گذشته 144 هزار فرصت شغلی که حدود 4 درصد بیش از تعهد استان بوده ایجاد شده است.
حسین نظری افزود: بیش از 35 درصد از اشتغال ایجاد شده در بخش مسکن، 15 درصد در بخش کشاورزی 10 درصد در بخش صنعت و صنعت حمل و نقل و 40 درصد نیز در بخش خدمات نظیر مشاغل مختلف ایجاد شده در واحدهای صنعتی دستگاه های حمایتی آموزشی، درمانی و فرهنگی بوده است.
نظری در ادامه با اشاره به اینکه این میزان اشتغال در بخش های مختلف بیانگر جایگاه مطلوب استان خوزستان در میان سایر استان ها در این خصوص است افزود: برای سال 91 نیز از محل مانده تسهیلات زود بازده سال های 84 تا 90 بیش از 24 هزار میلیارد ریالی در بانک های مختلف در استان برای ایجاد، توسعه و تکمیل واحدهای زودبازده تخصیص یافته است.
هم چنین برای مشاغل خانگی و خود اشتغالی نیز 1700میلیارد ریال اختصاص داده شده است.
گفتنی است، به دلیل ابلاغ نشدن اعتبارات اشتغال زا در نیمه اول سال جاری و این که بیش تر طرح های فعالیت های اشتغالزایی در نیمه دوم سال شروع به فعالیت می کنند برای همین تعهد اشتغال استان در نیمه دوم سال تحقق پیدا می کند./ف
برچسب ها: توسعه ، واحدهای ، زودبازده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار