وزير كشور گفت: امروز ايران در صنعت دفاعي چه در دريا و چه در زمين و هوا حرف اول را مي‌زند، البته ايران قصد حمله به هيچ كشوري را ندارد بلكه اين آمادگي يك قدرت بازدارنده است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت كشور، مصطفي محمدنجار وزير كشور در مراسم توديع و معارفه استاندار البرز با گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز بيداري اسلامي در جهان نشات‌گرفته از انقلاب اسلامي و الگو و روحيه‌اي است كه هشت سال دفاع مقدس عملاً ارائه شده است.

وي در ادامه افزود: اقتدار و عزت امروز ايران اسلامي مرهون ايثارگري‌هاي رزمندگان اسلام در دفاع از انديشه‌هاي ديني و ميهن اسلامي است.

نجار اضافه كرد: نتيجه فداكاري‌ها ، ايثار ، ولايت‌مداري و وفاداري مردم مسلمان ايران به اسلام را به وضوح امروز شاهد هستيم و نتيجه آن الگو قرار گرفتن ايران درجهان است.

وزير كشور با يادآوري مشكلات پشتيباني رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تاكيد كرد: اين جنگ نابرابر توسط ملت ايران به فرصت تبديل شد كه خوداتكايي جوانان و متخصصان ايراني در توليد تجهيزات جنگي و دفاعي از دستاوردهاي آن است.

وي افزود: ايران اسلامي قصد هجوم و تجاوز به هيچ كشوري را ندارد اما پاسخ رزمندگان اسلام به هرگونه تهاجم نظامي دشمن، دندان‌شكن خواهد بود.

نجار پيشرفت نظامي در زمينه‌هاي علوم دريايي، زميني و هوايي را حاصل ايمان به خدا و تكيه بر علوم بومي دانشمندان متعهد و متخصص كشور دانست و ادامه داد: بسياري از تاكتيك‌هاي عملياتي ايران در دفاع مقدس و پيشرفت‌هاي علوم نظامي ايران يك پارادايم رزم نوين و علمي را در دنيا بوجود آورده است.

وزير كشور در بخش ديگري از سخنانش خاطرنشان كرد: امروز ادبيات جديدي همچون عدالت محوري، خدمت صادقانه و استكبارستيزي از سوي ايران اسلامي در دنيا شكل گرفته كه باعث هراس دشمنان اسلام شده است.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار