فیلم "مرادو" و 11 عنوان پویانمایی تولید امور سینمایی کانون به بخش مسابقه بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان راه یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فیلم "مرادو" به کارگردانی "مجتبی صفرعلیزاده" در بخش مسابقه ویدیو بلند ایرانی این جشنواره رقابت خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، فیلم پویانمایی "آواز شب" ساخته "معین صمدی" نیز در بخش مسابقه پویانمایی‌های کوتاه بین‌الملل بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان شرکت داده می‌شود.
در همین حال، 11 پویانمایی کانون با عناوین "آواز شب" و "راز آن درخت" به کارگردانی معین صمدی، "باغ هزار دخترون" به کارگردانی "لیلا خلیل‌زاده"، "بچه همه" به کارگردانی "لیدا فضلی"، "توکا درقفس" به کارگردانی "مهرداد شیخان" و "چرا این تلفن زنگ نمی‌زند؟" به کارگردانی "هادی یقین‌لو" از جمله این فیلم‌هاست.
همچنین "داستان زندگی پرثمر و با افتخار مداد قرمز" به کارگردانی "علیرضاچیتایی"، "کبوتر سفید کنار آینه" به کارگردانی "مریم خلیل‌زاده" ، "کچل کفتر باز " به کارگردانی "صادق جوادی"، "ماه مهربان" به کارگردانی "نازنین سبحان سربندی" ، و"ننه کلاغه و روباهه" به کارگردانی "محمدعلی سلیمان‌زاده" از دیگر فیلم‌هایی است که مهر امسال در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان به نمایش گذاشته می‌شود.
بر همین اساس، 21 اثر در بخش مسابقه ویدیو بلند ایرانی این جشنواره برایدریافت 5 پروانه زرین در رشته‌های بهترین اثر ویدیویی بلند، کارگردانی،فیلم نامه، بازیگر کودک و نوجوان و جایزه ویژه هیئت داوران به رقابت می‌پردازند.
در عین حال، 4 اثر کوتاه ایرانی با 20 پویانمایی خارجی در بخش مسابقه پویانمایی‌های کوتاه بین‌الملل جشنواره رقابت خواهند کرد.
گفتنی است بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود./ص
برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، کودک ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار