علي بخشي زاده مدير شبكه 2 سيما در گفتگو به خبرنگار
حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعيت برنامه هاي اين شبكه گفت: با توجه به حجم بالاي شبكه ها و برنامه هاي قرار دادن يك كارگروه براي انتخاب بهترين برنامه هاي ماه رمضان، كار آساني نبود.
وي با اشاره به شعار خانواده شبكه 2 سيما تصريح كرد: با توجه به شعار خانواده و پرداختن به مقوله كودك و نوجوان اين شبكه توانست به جايگاه قابل توجهي دست يابد.
بخشي زاده با بيان اين مطلب كه بعضي از ويژه برنامه ها نقش بسزايي در پررنگ جلوه دادن شبكه 2 سيما داشت؛ افزود: ويژه برنامه عمو پورنگ قرائت قرآن براي نوجوانان، ضيافت الهي توجه مخاطبان بسياري را به شبكه 2 سيما جلب كرد.
مدير شبكه 2 سيما با اشاره به مجموعه مثل من مثل تو اظهار داشت: خوشبختانه مجموعه هاي مثل من مثل تو و چمدان توانست در ماه مبارك رمضان، حال و هوايي خاص به روح و جان مخاطبان دهد.
بخشي زاده با بيان اين مطلب كه 7 ساعت از برنامه هاي اين شبكه به كودك اختصاص دارد ابراز داشت: شبكه 2 سيما شبكه كودك و خانواده بوده ولي با اين توصيف 7 ساعت از 24 ساعت برنامه ها اختصاص به كودك و نوجوان دارد.
وي خاطرنشان كرد: شبكه 2 سيما با شعار زندگي سعي داشته در تمامي ابعاد زندگي نظر مخاطبان را در هر شرايط سني جلب كند./ي2