نماينده مردم ايلام در مجلس بر لزوم توجه ويژه مسئولان به اين استان به عنوان يكي از استانهاي آسيب ديده از جنگ تحميلي تاكيد كرد.

احمد شوهاني نماينده مردم  ايلام، شيروان، چرداول، ايوان و مهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: حماسه‌ها و رشادت‌هاي هشت سال دفاع مقدس بايد براي نسل امروز كشور بازگو شود چراكه نظير جنگ تحميلي در تاريخ هيچ كشوري وجود ندارد.

وي تصريح كرد: ايران در هشت سال دفاع مقدس با دست خالي در برابر دشمن بعثي تا دندان مسلح قرار گرفت اما رزمندگان اسلام نگذاشتند يك وجب از خاك كشور از دست برود.

شوهاني در ادامه افزود:‌ جنگ عليه ايران در قالب‌هاي ديگر از جمله تهاجم فرهنگي ادامه دارد اما دشمنان بدانند دفاع همچنان باقي است.

نماينده مردم  ايلام، شيروان، چرداول، ايوان و مهران در مجلس اظهار داشت: دشمنان هر بار فتنه‌هاي جديدي را عليه کشورمان به‌وجود مي‌آورند به همين‌خاطر بايد راهكارهاي لازم در برابر فتنه‌انگيزي‌هاي آنان به كار گرفته شود تا آسيبي به مملکتمان نرسد. 

عضو كميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي در پايان خاطرنشان كرد: استان ايلام هشت سال به طور مستقيم درگير جنگ بوده و بسياري از زيرساخت‌هاي اين شهر در جنگ از بين رفته لذا مسئولان بايد توجه ويژه‌اي به مردم اين خطه از كشورمان داشته باشند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: جنگ ، دشمن ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار