سخنگوي كميسيون انرژي مجلس:

نيروگاه سياه‌بيشه تا نيمه اول سال 92 به بهره‌برداري كامل مي‌رسد

سخنگوي كميسيون انرژي مجلس گفت: دو واحد از نيروگاه هزار مگاواتي سياه‌بيشه تا پايان سال جاري و دو واحد ديگر آن در نيمه اول سال 92 به بهره‌برداري مي‌رسد.

حسين اميري‌خامكاني نماينده مردم زرند و كوهبنان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه اعضاي کميسيون انرژي مجلس در راستاي وظايف خود روز گذشته(دوشنبه 3مهر) بازديدي از دو نيروگاه برق‌آبي سد اميركبير و سد سياه‌بيشه داشتند، گفت: نيروگاه‌هاي برق‌آبي اميركبير و سياه‌بيشه شرايط مناسبي براي توليد برق دارند که اين امر مي‌تواند در تامين برق مورد نياز کشور بسيار تاثيرگذار باشد.

وي در ادامه با بيان اينكه نيروگاه سياه‌بيشه براي تأمين پيك مصرف برق در كشور ساخته مي‌شود، خاطرنشان كرد: در بازديد اعضاي كميسيون مشخص شد كه ساخت نيروگاه برق‌آبي سياه‌بيشه رو به اتمام بوده و دو واحد اين نيروگاه تا پايان سال و دو واحد ديگر آن در نيمه اول سال آينده به بهره‌برداري خواهد رسيد.

سخنگوي كميسيون انرژي در پايان خاطرنشان كرد: نيروگاه درحال ساخت و يك‌هزار مگاواتي سياه‌بيشه به صورت تلمبه ذخيره‌اي عمل مي‌كند و از چهار بخش 250 مگاواتي تشكيل شده است.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: نیروگاه ، برق ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار