بازرسان فني فرش دستباف آموزش مي بينند

در حاشيه برگزاري بيست و يكمين نمايشگاه بزرگ فرش دستباف ايران، بازرسان فني و مديران توليد شركت سهامي فرش ايران دوره بازآموزي بافت، توليد و خدمات تكميلي را مي گذرانند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، عابد مديرعامل شركت سهامي فرش ايران در آغاز اين دوره آموزشي، اصلاح و بهبود دايمي فرايند توليد فرش دستباف در شعب اين شركت در شهرهاي مختلف كشور را ضروري دانست و افزود: حضور مديران شعب و بازرسان فني شركت در اين دوره افزون بر انتقال تجربه و تبادل نظر، فرصت مناسبي است براي رفع معايب موجود در فرشهاي برخي مناطق و بهبود روند توليد فرش دستباف كه به ارتقاي كيفي كالاي نهايي منجر خواهد شد.

وي ادامه داد: در اين دوره تلاش مي شود تا ضمن بازآموزي اصول و شيوه هاي توليد بهينه و رفع نواقص و معايب بافت در برخي دستبافته ها، فرايندهاي خدمات تكميلي فرش نيز مورد دقت و اصلاح قرار گيرد.

عابد همچنين حضور مديران و بازرسان فني واحدهاي شركت سهامي فرش ايران در بيست و يكمين نمايشگاه فرش دستباف تهران را فرصت مطلوبي براي بررسي و شناخت تازه هاي توليد دانست و گفت: تنوع توليدات و پراكندگي آن در سطح كشور به قدري است كه بايد از چنين فرصتي كه مجموعه فرش هاي ايراني در يك محل جمع شده اند براي كسب تجربه و رسيدن به شناخت بهره برد./س
برچسب ها: فرش ، دستباف ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار