نماینده اپراتور موبایلی عربستان با ذکر داشتن مجوز از سازمان حج و زیارت، تبلیغات اپراتورهای تلفن همراه را ناصحیح خواند.

ارسطو، نماینده اپراتور موبایلی عربستان و آتیاسل عراق در ایران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در اعتراض به تبلیغ اپراتورهای ایرانی مبنی بر ارائه ارزانترین تعرفه مکالمه برای حجاج گفت: ما از سال 89 و با مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی طبق قراردادی با سازمان حج و زیارت و همچنین موافقت شرکت ارتباطات سیار ایران که در آن زمان دولتی بود، فعالیت خود را آغاز کردیم.
وی گفت: درسال 89 شرکت ارتباطات سیار دولتی بود و از اقدام ما که به نفع مصرف کننده بود استقبال خوبی شد.
وی افزود: از دو سال قبل اپراتورهای تلفن همراه وارد این عرصه شدند و از آن تاریخ در کنار  ارائه خدمات به زائران و تخفیف هایی که به آنها می دهند از سازمان حج و زیارت سهمیه دریافت می کنند.
وی گفت: متأسفانه همین مسئله باعث تبلیغات غیرحقیقی هر دو اپراتور مبنی بر دادن مکالمه رایگان شده که به ضرر مشترک می باشد.
ارسطو گفت: سیم کارت های ما که از طریق سازمان حج و زیارت در اختیار مشترک قرار می گرفت رایگان می باشد  و در صورتی که مشترکان همراه اول و ایرانسل مجبور به خرید سیم کارت هستند.
 وی گفت: در صورت مفقود شدن سیم کارت های همراه اول و ایرانسل امکان سوء استفاده به دلیل اینکه سیم کارت 48ساعت بعد از اعلام مفقودی مسدود می شود بسیار زیاد است و هر یک مورد مشترک یک میلیون و 382 هزار تومان بدهی با این دلیل داشت در صورتی که اگر چنین مشکلی برای سیم کارت های عربستانی به وجود آید مشترک بلافاصله می تواند سیم کارت را بسوزاند.

وی همچنین گفت: هزینه مکالمه با سیم کارت عربی به صورت ثانیه ای ولی در سیم کارت های اپراتورهای ایرانی به صورت دقیقه ای و از لحظه دایره تماس محاسبه می شود.

وی گفت: با فعال شدن رومینگ، اپراتورهای ایرانی باید هزینه آن را به  کشور عربستان پرداخت کنند که موجب خارج شدن ارز درکشور می باشد.

با توجه به قیمت طلا و اینکه بیشترین تماس های زائران تماس داخلی و یا تماس دریافتی از ایران است، استفاده از سیم کارت عربستان به نفع زائر و کشورمان است.

 اپراتور             عربستان             همراه اول                  ایرانسل
دریافت مکالمه   رایگان                   350                           348
مکالمه داخلی      148                       اعلام نشده             498
مکالمه با ایران      900                            700                   698
ارسال پیام               82                              300                     228

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: ما از سازمان حج و زیارت و سازمان تنظیم مقررات برای ارائه خدماتمان مجوز داریم./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار