با توقيف يك دستگاه خودرو كاميون در شهرستان زرنديه استان مركزي مقادير زيادي كالاي قاچاق به ارزش 4 ميليارد ريال كشف شد.

    به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه گفت: روز گذشته ماموران پليس آگاهي شهرستان حين ايست و بازرسي در محور اتوبان تهران به ساوه به يكدستگاه خودرو كاميون بنر مشكوك و آن را متوقف كردند .
 سرهنگ داود كاظمي بيان داشت: در بازرسي اوليه از خودرو مشخص شد كه حامل اقلام قاچاق بوده و براي بررسي بيشتر  به پليس آگاهي انتقال داده شد .
وي افزود: در بازرسي صورت گرفته از خودرو 250 قلم لوزام خانگي ، 75 دستگاه مانيتور ، 15 كارتن اتصالات و 8 كيسه لوازم بهداشي به ارزش 4 ميليار ريال كشف و ضبط شد .
 فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه گفت:در اين خصوص پرونده اي تشكيل شده و پس از هماهنگي با مرجع قضايي كالاي قاچاق كشف شده تحويل گمرك استان شد .
سرهنگ كاظمي در پايان با اشاره به آثار مخرب قاچاق كالا بر پيكره اقتصادي كشور با در خواست از شهروندان در مشاركت در امر مبارزه با قاچاق كالا و ارز گفت : شهروندان با ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون قاچاق كالا به مراكز فوريت هاي پليس 110 مي توانند در اين راه با پليس مشاركت داشته باشند و خود نيز با گسترش فرهنگ مصرف توليدات داخلي از خروج سرمايه هاي ملي از كشور جلوگيري كنند ./ف
برچسب ها: کالا ، قاچاق ، زرندیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار