"سيد محمد حسيني" گفت : اخيراً با ساخت فيلم جسارت آميز سام باسيل در خصوص پيامبر بزرگوار اسلام (ص) ، غربي‌ها نشان دادند كه با توليد فيلم‌هاي موهن به دنبال جنگ با جهان اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ مراسم اختتاحيه ششمين اجلاس اتحاديه‌ي راديو و تلويزيون‌‌هاي اسلامي و چهارمين جشنواره‌ي اتحاد، چهارمين جشنواره بازار فيلم اسلامي دقايقي پيش با حضور "سيد عزت‌الله ضرغامي" رئيس رسانه‌ي ملي و "سيد محمد حسيني" وزير فرهنگ وارشاد اسلامي در مركز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران آغااز شد.
در اين مراسم "سيد محمد حسين حسيني" وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ضمن تشكر از همه‌ي ميهمانان ششمين اجلاس اتحاديه راديو و تلويبزيون هاي اسلامي، چهارمين بازار فيلم ا سلامي گفت: اميدوارم اين تبادل نظر و فكر موجب رشد و پويايي هر چه بيشتر حاضران جشنواره‌ي اتحاد شود.
وي افزود: همواره پيروان حق باسختي‌هايي مواجه بودند كه عزم و اراده و ايمان توانستند آن‌ها را پشت سر بگذارند.
حسيني تصريح كرد: شايد قدرت رسانه‌اي سرمايه‌داران و كشورهاي غربي از ما بيشتر باشد ولي نبايد اين اتفاق روحيه‌ي مسلمانان در جهان اسلام را تضعيف كند.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي اظهار داشت: در جنگ‌هاي نظامي كه هميشه در صدر اسلام وجودداشته مسلمانان هميشه با روشنگري و بيداري در راستاي خنثي كردن افكار پليد غربي‌ها گام برداشتند.
حسيني بيان داشت: اگر كشورهاي غربي و صهيونيسم دست به تخريب ايمان مسلمانان در جهان مي‌زنند، هيچ گونه اعتقادي به خدا و ائمه‌ي اطهار (ع) ندارند.
وي ادامه داد: خداوند در دل‌ها و قلب‌هاي ماست و با ايجاد الفت در دل‌هاي مسلمانان جهان آنان را به تشويق و ايستادن در مقابل استكبار جهاني مي‌كند.
وي با اشاره به پيروزي انقلاب اسلامي ايران ابراز داشت: با خواست خداوند و رهبري امام (ره) انقلاب اسلامي پيروز شد واستكبار جهاني در هم كوبيده شد.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي اظهار داشت: با توجه به ظلم صهيونسيم و كشورهاي اروپايي و آمريكا ديگر اديان جهان هم در كنار مسلمانان براي مقابله با سرمايه‌داري به پا خواستند.
حسيني با اشاره به جشنواره فيلم‌سازان مستقل گفت: هفته‌ي گذشته جشنواره‌ي فيلم سازان مستقل را داشتيم كه آثار به دست ما رسيده از هنرمندان اروپايي و آمريكايي مستقل نشان مي‌داد كه آن ها به دنبال تحول و ايستادن در مقابل استكبار جهاني هستند.
وي با اشاره به نام جشنواره‌ي اتحاد تصريح كرد: قرآن محور وحدت بين مسلمانان است كه دل‌هاي مردم ما را در كنار هم قرار داده و به دنبال آن وجود نازنين پيامبر اسلام (ص) هم عامل پيوند يك و نيم ميليارد مسلمان در جهان شده است.
حسيني با اشاره به فرمايش امام خامنه‌اي افزود: طبق فرمايش امام خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي غربي‌ها با اصل اسلام مخالف هستند و به اين دليل دشمنان مي‌كوشند كه بين ما ايجاد اختلاف كنند.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي عنوان كرد: اخيراً ساخت فيلم جسارت آميز سام باسيل در خصوص پيامبر بزرگوار اسلام (ص) ، غربي‌ها نشان دادند كه با توليد فيلم‌هاي موهن به دنبال جنگ با جهان اسلام هستند.
وي ادامه داد: هنرمدان ما بايد با ساخت فيلم‌هايي درخصوص به تصوير در آوردن زندگي، سنت و سيره‌ي پيامبر (ص) اين شخصيت بزرگوار را به جهانيان نشان بدهند.
وي اظهار داشت: اكنون شبكه‌ي آي‌فيلم بيش از پيش به نمايش فيلم‌هاي مذهبي، اسلامي و تاريخي پرداخته و در شبانه‌روز آنها را به نمايش در مي‌آورد.
حسيني با اشاره به فيلم‌نامه‌ي "22 روز" گفت: فيلم‌نامه‌ي فيلم سينمايي "22 روز" با همكاري ايران و فلسطين در حال نگارش است كه به زودي پيش توليد آن آغاز مي‌شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار