جعفر جعفری در خصوص بازی تیم فجر شهید سپاسی مقابل تراکتور سازی تبریز در هفته ی دهم رقابت های لیگ اظهار داشت:در مقابل تیم تراکتور سازی با تمام قدرت ظاهر می شویم و از حقمان دفاع می کنیم.


 جعفر جعفری، مدیر عامل تیم فجر شهید سپاسی شیراز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران  گفت:  دیدار سختی را دو هفته ی  گذشته  مقابل استقلال تهران در آزادی برگزار کردیم و خوشبختانه با متوقف کردن استقلال یک امتیاز با ارزش به دست اورديم و حالا با روحیه ای مضاعف پذیرای تیم قدرتمند تراکتور سازی تبریز هستیم.
 وی ادامه داد:  بازیکنان تیم پس از انجام یک دیدار منطقی  و حساب شده مقابل استقلال و کسب امتیاز از تهران  با روحیه ای مضاعف در تمرینات حاضر شدند و  آماده ی انجام  دیداری با کیفیت و کسب سه امتیاز دیدار با تراکتور سازی هستند لذا چهارشنبه  با تمام قدرت و با حمایت هواداران  تیم فجر  مقابل تراکتور سازی ظاهر می شویم و این تیم را شکست می دهیم.
 و ی افزود:  تیم تراکتور نیز از طرفی  با پیروزی پر گلی که در مقابل گهر در هفته نهم کسب کرده است و از روحیه وا نگیزه ی بالا برای  تکرار پیروزی  تیم خود برخوردار  هستند بنابر این بازی سختی پیش رو داریم .
جعفری تصریح کرد: مسئولان  استان فارس  پیش از شروع  رقابت های  لیگ دوازدهم قول مساعد براي حل مشکلات موجود برای تیم داری در استان را داده بودند اما متاسفانه تاکنون پس از 9 هفته از شروع رقابت های لیگ مسئولان  برخلاف ادعاهای خود کمکی به حل مشکلات موجود  تیم نکرده اند و تنها مالک پیگیر حل مشکلات است.
جعفری  تصریح کرد:  در شروع رقابت های لیگ دوازدهم تیم برای حضور در این رقابت ها با مشکلات عدیده ای مواجه بود و اگر فعالیت های من در خصوص جمع کردن تیم نبود احتمال اینکه تیم فجر شهید سپاسی شیراز در این رقابت ها ی حاضر نباشد زیاد بود اما با شرایط  سخت تیم  را آماده ی رقابت در فصل  دوازدهم کردم البته امیدوار به مساعدت و همیاری  مسئولان استان بودم که تاکنون محقق نشده است.
جعفری افزود:  با وجود تمام مشکلات فراوان و عدیده ای که در لیگ دوازدهم با آن مواجه بودیم اما با عملکرد درخشان و مناسب کادر فنی و بازیکنان  تیم در رده ی پنجم جدول رده بندی قرار گرفتیم و امیدوارم که مسئولان  به پاس زحمات  اعضاي تیم حمایت های همه جانبه ای از تیم داشته باشند تا در ادامه ی فصل جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم./ق

 

برچسب ها: حقمان ، دفاع ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار