دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت، آشنايي دانشجويان با مباني اعتقادي و ارزشي را از جمله بسترهاي لازم براي گسترش فضاي پيشرفت و توسعه کشور همگام با آرمان‌هاي انقلاب دانست.

مهدي اميريان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره بازگشايي دانشگاه‌ها و نقش دانشجويان براي رسيدن آرمان‌هاي انقلاب گفت: بدون ترديد زماني دانشگاه ايده‌آل و اسلامي و در شان انقلاب اسلامي خواهيم داشت که دانشجوي ما از صلاحيت‌هاي علمي لازم را برخوردار باشد و به عنوان يک انسان دغدغه و مسئوليت پذير با دغدغه‌هاي انقلابي و ارزش و ابتکار عمل پرتلاش  عرصه‌هاي علمي، اقتصادي و سياسي در حوزه‌هاي مختلف راستاي انقلاب اسلامي مثمر ثمر باشد.
 
وي اضافه کرد: اين امري است که دانشگاهيان و مسئولان بايد بر انجام آن خود را ملزم دانسته و حتي تشکل‌هاي دانشجويي نيز با اين گونه نگاه براي تربيت نسل دانشجويان دست به اقدام در اين عرصه بزنند.
 
دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت نفس حضور دانشجو در دانشگاه را کسب علم خواند و افزود: بدون ترديد در جهان امروز کسب علم و دستيابي به علوم برتر يکي از راه‌هاي موفقيت در دنياست بنابراين ارتقاي سطح آموزش و پيشرفت و توسعه کشور يکي از اموري است که لازمه اين امر است.
 
وي دستيابي به ابزارهاي تکنولوژي را يكي از راه‌هاي ترويج فرهنگ انقلاب اسلامي در دنيا دانست و خاطر نشان ساخت: وظيفه تشکل‌هاي دانشجويي آن است که ضمن تلاش براي ترويج فرهنگ انقلاب اسلامي تلاش خود را در جهت رسيدن به قله‌هاي علمي ايفا كنند.
 
در پايان اميريان آشنايي دانشجويي با مباني اعتقادي و ارزشي از جمله بسترهاي لازم براي گسترش فضاي پيشرفت و توسعه کشور همگام با آرمان هاي انقلاب دانست و افزود: نقش قشر دانشجويي در اين امر چشمگير است كه بايد در جهت افزايش قدرت تحليل سياسي دانشجويان و جريان شناسي سياسي تلاش کند تا شاهد رشد چند بعدي و همه جانبه فضاي دانشگاه باشيم و بتوانيم به دانشگاه اسلامي را به معناي واقعي آن دست يابيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: امیریان ، دانشجو ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار