رئیس پلیس کنترل راههای کشور گفت: حادثه تلخ با امداد امروز در خراسان رضوی جان 4 تن را گرفت.

سرهنگ سلبی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت:‌ بامداد امروز در ساعت 2:25 دقیقه در استان خراسان شمالی محور پلیس راه چمن بید تصادفی بین 2 دستگاه سواری پراید و تریلر ون رخ داد که در نتیجه این حادثه 4تن کشته و 2 تن مجروح شدند که علت حادثه انحراف به چپ سواری پراید بود که پس از برخورد با وسیله های نقلیه مذکور دچار حریق می شود.
پس از برخورد با وسیله های نقلیه مذکور دچار حریق می شود.
به گفته رئیس پلیس کنترل راههای کشور حادثه ای دیگر در استان خوزستان رخ داد که طی آن کامیون باری ساعت 22شب گذشته واژگون شد و در این حادثه 2 تن کشته و 4 تن مجروح شدند که علت این حادثه نیز تخطی از سرعت مطمئنه گزارش شده است.
وی در ادامه به حادثه استان مرکزی در شب گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در پلیس راه ساوه همدان در استان مرکزی شب گذشته ساعت 22:35 دقیقه  سه وسیله نقلیه تریلر، موتور سیکلت و سمند برخورد که در نتیجه این حادثه 4 تن کشته و یک تن مجروح شدند.
وی در خصوص حادثه مذکور گفت: متاسفانه در این حادثه موتور سیکلت به دلیل نداشتن چراغ عقب مانع از دید تریلر شد و تریلر هم به دلیل انحراف به چپ به سواری سمند برخورد کرد در این حادثه مقصر 50 درصد از سوی تریلر و 50 درصد از سوی موتور سیکلت اعلام شد.
سرهنگ سلبی به راکبین موتورهای سیکلت هشدار داد: موتورسواران در شب نسبت به کنترل وسیله نقلیه خود اقدام کنند تا هیچگاه زمینه حادثه نشوند.
* برخورد خودروهای سنگین و حادثه آفرین آنان همچنان ادامه دارد
 وی در ادامه بیان کرد: در استان یزد محور پلیس راه یزد طبس کیلومتر 72 به دلیل تجاوز به چپ اتوبوس اسکانیا با کامیون برخورد که در این حادثه 2 تن کشته و مجروح شدند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به بررسی های به عمل آمده بیش از 20 درصد تصادفات روز گذشته به دلیل انحراف به چپ رخ داده است./ف
برچسب ها: کنترل ، محور ، سمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار