فرمانده انتظامي استان مازندران بااشاره به آغاز برنامه هاي هفته نيروي انتظامي از هشتم مهرماه همزمان با سراسر کشور در استان از اجراي بيش از 130 برنامه در طول اين هفته در استان خبر داد

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ،سردار عليرضا مسکني با اشاره به تشريح برنامه هاي هفته نيروي انتظامي در استان مازندران
و شعار امسال هفته نيروي انتظامي" سرمايه اجتماعي اساس اقتدار ما" گفت:سرمايه اجتماعي عاملي براي افزايش همبستگي ملي و عبور از بحران هاي اجتماعي بوده و باعث بالا رفتن احساس مسئوليت و تعهد در آحاد جامعه مي شود.
فرمانده نيروي انتظامي استان مازندران در خصوص ضرورت داشتن هفته نيروي انتظامي گفت:باتوجه به گستردگي ماموريت هاي نيروي انتظامي و ارتباط وسيع اين نيرو با مردم هفته نيروي انتظامي فرصتي است تا مردم با پديده هاي جديد اجتماعي آشناشوند.
وي افزود:نيروي انتظامي درهفته ناجا با تمام قوا از طريق اطلاع رساني در رسانه ها ديداري و شنيداري مساجد و مدارس و حضور در جمع اقشار مختلف مردم عملکرد خود را به نمايش مي گذارند تا مردم از چگونگي روند کار نيروي انتظامي اطلاع يابند.
"مسکني" از اجراي برنامه هاي متنوع در هفته نيروي انتظامي امسال درسطح استان خبرداد و گفت: بيش از130برنامه براي اين هفته تدارک و پيش بيني شده که نسبت به سال قبل بيشتر برنامه ها با رويکرد جامعه محوري است.
فرمانده انتظامي استان مازندران همچنين به نام روزهاي هفته نيروي انتظامي اشاره و خاطر نشان کرد:هفته نيروي انتظامي همزمان با سراسر کشور از هشتم مهرماه با شعار پليس،قانون،اقتدار و انضباط با افتتاح دومين نمايشگاه فضاي مجازي ونمايشگاه تخصصي پليس در مصلي امام خميني (ره) ساري آغاز مي شود.
وي در ادامه به تشريح نام هاي ديگرروزهاي هفته نيروي انتظامي پرداخت وافزود:روز يکشنبه به نام پليس،اعتماد عمومي و مشارکت عمومي،روز دوشنبه به نام پليس،دانش و فن آوري، روز سه شنبه به نام پليس،کارآمدي و پاسخگويي،روز چهار شنبه به نام پليس،رسانه و پيشگيري اجتماعي،روز پنج شنبه به نام پليس،ولايت مداري و فداکاري و روز جمعه به نام پليس،جامعه،پاسداري از ارزش ها نامگذاري شده است.
ارشد انتظامي استان مازندران در بخشي ديگر ازسخنان خود به تشريح برنامه هاي هفته نيروي انتظامي دراستان پرداخت و يادآور شد:برگزاري همايش بزرگ پياده روي خانوادگي در شهرستان بابل ،صبحگاه مشترک نيروي مسلح استان، غبار روبي و عطرافشاني مزار شهدا ، مانور و رزمايش موتوري يگان ويژه پاسداران از جمله اين برنامه هادر هفته نيروي انتظامي است.
فرمانده نيروي انتظامي استان مازندران با اشاره به رويکرد نيروي انتظامي در برگزاري نمايشگاه فضاي مجازي بابيان اينکه دومين نمايشگاه فضاي مجازي در استان برپا خواهد شد، به مزيت هاي اين نمايشگاه و ارائه آموزش همگاني و اطلاع رساني افکار عمومي از طريق فضاي مجازي پرداخت.
سردار"مسکني" در خاتمه افزود:سهولت دستيابي،کم بودن هزينه هاي آموزشي،رفع محدوديت هاي حضور فيزيکي بين فرستنده ودريافت کننده پيام و حذف هزينه هاي غيرضروري از مزاياي نمايشگاه فضاي مجازي است./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار