سرمربي تيم فولاد مبارکه سپاهان گفت: حريف اصلي ما نيروهاي تيم ملي را به خدمت گرفته ولي ما ترسي از اين تيم ها و نامشان نداريم و کار خود را انجام مي دهيم.

فريبا بداغي در بدو رقابت هاي سوپر ليگ کاراته بانوان در خصوص آمادگي تيمشان و نيروهاي بکار گرفته در اين تيم به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: ما امسال در ليگ فقط يک تيم با نام فولاد مبارکه سپاهان به سوپر ليگ داده ايم که اين تيم کاملا بومي است و از نيروهاي غيربومي اصلا استفاده نکرديم.
خوشبختانه تيم ما تيم قوي و قدرتمندي است و مطمئن هستم که از پس حريفان بر مي آيد.

وي در خصوص حريفان اصلي تيمش در اين دوره از رقابت هاي سوپر ليگ گفت: از تيم هاي حاضر در سوپر ليگ امسال هيچگونه شناختي ندارم و فقط تيم دانشگاه آزاد که اصلي ترين حريف ما به حساب مي آيد را مي شناسم.

امسال تيم دانشگاه آزاد نيروهاي ملي را در خود جاي داده ولي من و شاگردانم هيچ هراسي از اين تيم و نامش نداريم و کار خود را انجام مي دهيم.

بداغي اظهار داشت: من به تيمم اعتماد دارم هر چند که ما امسال در کاتا، نيروهاي سال گذشته همچون مهسا افسانه را نداريم اما جايگزين آن نيروهاي خوب و قدرتمندي را بکار گرفته ايم که همه از بچه هاي اصفهاني هستند و هم با انگيزه و پرتوان هستند و اميدوارم که در بخش کوميته هم تيم ما هميشه توانسته از پس حريفان خود برآيد، از ملي پوشان هم فقط سميرا ملکي پور را در اختيار داريم که او نيز يک فرد بومي به حساب مي آيد.

بداغي که مربي تيم ملي کاراته بانوان نيز هست در خصوص تيم ملي گفت: بعد از ترکيه تيم ملي برنامه خاصي نداشت و تمرين هم نداشتيم مجوز جهاني هم که هنوز قطعي نشده بنابراين تيم ملي در استراحت به سر مي برد که به احتمال زياد براي رقابت هاي ليگ هاي جهاني بعدي فدراسيون کاراته مسابقات انتخابي تيم ملي را برگزار مي کند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار