پژوهشگران گام های مهمی علمی و پژوهش های فراوانی را در رشد علمی کشور برداشته اند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در این بازدید که با حضور پروفسور برایان نورتون، رئیس موسسه تکنولوژی دوبلین ایرلند، پروفسور مایکل دورو رئیس دانشکده علوم موسسه تکنولوژی ایرلند، از قسمت ها و مراکز آزمایشگاهی پژوهشگاه ژنتیک بود نسبت به توانمندی محققان و برگزاری پروژه های مشترک علمی مباحثی مطرح گردید.

گفتنی است عباسعلی لطفی صاحبقدم، ریيس پژوهشگاه علمی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری افزود: پژوهشگاه علمی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری جمهوری اسلامی ایران پل ارتباطی نهادهای بین المللی است.

ریيس پژوهشگاه ژنتیک در راستای امضای تفاهم نامه همکاری های علمی پژوهشگاه ژنتیک ضمن برشمردن این موضوع اذعان داشت تجربه تلاش علمی و پژوهش های محققان و پژوهشگران این پژوهشگاه در عرصه علمی جمهوری اسلامی ربع قرن قدرت دارد و پژوهشگران این مرکز مهم و بزرگ علمی در این بیست و پنج سال گام های مهمی علمی و پژوهش های فراوانی را در رشد علمی کشور و تربیت پژوهشگران و اساتید جوان از خود برداشته اند.

ریاست پژوهشگاه ژنتیک و زیست فناوری کشورمان همچنین تصریح کرد: از پانزده سال پیش تاکنون روند رشد علمی این پژوهشگاه در سطح بین المللی نیز نمایان گردیده و اکنون پژوهشگاه ژنتیک نماینده رسمی نهادهای مهم بین المللی و منطقه نظیر FABA,TWA,ICGEB است.

وی از همکاری مشترک علمی پژوهشگاه با برخی از دانشگاهها و مراکز علمی مهم منطقه خاورمیانه و دیگر نقاط جهان خبر داد.

گفتنی است برگزاری پروژه های مشترک علمی، برگزاری سمینارهای و کارگاه های علمی، انتقال فناوری، تجاری سازی و صنعتی سازی پژوهش ها، انتقال تجربیات علمی موفق، توسعه فناوری و ثبت اختراعات بین پژوهشگاه علمی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری کشورمان و موسسه تکنولوژی دوبلین ایرلند به امضا رسید./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار