عضو فراکسيون ورزش با بيان اينکه 10 روز ديگر وزير ورزش بايد پاسخگوي استيضاح خود باشد، گفت: اعتقاد دارم اگر جناب وزير به صحبت‌هاي مطرح شده در جلسه قبلي که ابوترابي فرد هم حضور داشت، عمل مي‌کرد، بايد اين مسائل رفع مي‌شد اما متاسفانه نه تنها برطرف نکرد، بلکه بر مواضع خود اصرار داشت.

بهروز نعمتي نماينده مردم اسد آباد در گفتگو با خبرنگار مجلس باشگاه خبرنگاران درباره استيضاح وزير ورزش و جوانان اظهار داشت: با توجه به عملکرد ضعيف وزير محترم ورزش و جوانان، در هر دو حوزه کاري اين وزارتخانه، نمايندگان محترم مجلس، استيضاح وي را مطرح و در بيش از 21 بند موارد مربوطه را عنوان کردند.

عضو فراکسيون ورزش افزود: در جلسه اعضاي هيات رئيسه فراکسيون ورزش با جناب وزير، موارد را به صورت شفاف به ايشان گفتيم و قرار شد اصلاح کنند اما عليرغم گذشت 40 روز از اين موضوع، متاسفانه نه تنها موضوع  اصلاح نشد بلکه شدت پيدا کرد.

وي با اشاره به برخي مشکلات خاص در حوزه ورزش تصريح کرد: در بحث جودو متاسفانه از طرف فدراسيون آسيايي تذکر گرفته‌ايم که انتخابات را بايد خود اعضاي فدراسيون‌ها برگزار کنند و دولت کمتر در امر ورزش دخالت کند.

نعمتي اظهار داشت: متاسفانه درباره تيم‌هاي ملي به ويژه فوتبال که مردم ما علاقه بسيار زيادي به آن دارند، ديديد مقابل يک تيم رده پنجمي مانند لبنان بازنده ميدان شديم در حالي که اين جزو آ‌رزوي آنها بود که شايد در صد سال آينده تيم ايران را ببرند، لذا قطعا وزير ورزش به عنوان مسئول اين حوزه در کشور بايد پاسخگوي اين شکست باشد.

عضو فراکسيون ورزش در مجلس نهم افزود: در رشته کشتي آزاد و يا در رشته‌ها و مسائل مختلف، متاسفانه عملکردها به گونه‌اي است که ورزش ايران را به سوي نابودي پيش مي‌برد، ممکن است برخي فکر کنند ورزش ما در المپيک خوب عمل کرده اما عملکرد المپيک، محصول زحمات جناب عباسي و تيم وي نيست بلکه محصول زحمات و تلاش قهرمانان و جوانان برومند ما به خصوص در رشته‌هاي کشتي،‌ وزنه برداري، پرتاب ديسک و ... است که به مدال رسيدند.

وي درباره جلسه مشترک وزير ورزش و اعضاي فراکسيون ورزش در مجلس گفت: در جلسه اخير حضور پيدا نکردم زيرا اعتقاد دارم اگر جناب وزير به صحبت‌هاي مطرح شده در جلسه قبلي که حاج آقا ابوترابي فرد هم حضور داشتند، عمل مي‌کردند، بايد اين مسائل رفع مي‌شد اما متاسفانه نه تنها برطرف نکردند بلکه اصرار بر مواضع وجود داشت.

نعمتي با بيان اينکه خوشبختانه استيضاح وزير ورزش و جوانان، اعلام وصول شده اظهار داشت: انشاالله تا 10 روز ديگر جناب وزير بايد در مجلس پاسخگو باشد.

عضو فراکسيون ورزش درباره عملکرد ضعيف وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان تصريح کرد: بخش جوانان در اين وزارتخانه به فراموشي سپرده شده و فعاليتي در اين حوزه ديده نمي‌شود و متاسفانه در اين حوزه بسيار ضعيف عمل شده است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نعمتی ، وزیر ، ورزش ، استیضاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار