عوامل فيلم سينمايي "ملكه" از نقدهاي منصفانه و قانع كننده به شرط يك طرفه نبودن استقبال مي كنند.

ميلاد كي مرام بازيگر سينما و تلويزيون در خصوص ايفاي نقش در فيلم سينمايي "ملكه" به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: بازي در فيلم "ملكه" را به خاطر نگاه خاص اين اثر به دفاع مقدس و جذابيت فيلمنامه پذيرفتم زيرا زاويه نگاه آن به مقوله دفاع مقدس، متفاوت از آثار ديگر در اين زمينه بوده است.
وي در ادامه بيان كرد: در فيلم "ملكه" ايفاگر نقش سياوش هستم كه در اين اثر يك شخصيت واقعي دارد و در حال حاضر هم در قيد حيات است.
كي مرام در خصوص نقش خود در فيلم ملكه اظهار داشت: نگاه من نسبت به نقش سياوش تا قبل از صحبت با شخصيت واقعي خيلي خاص بود و من با اين نقش زندگي كردم و از پيشنهادهاي كارگردان نيز بهره بردم.
وي افزود: نقش هايي كه در ژانر دفاع مقدس ايفاگر آن بودم هر كدام از آنها نگاه خاصي نسبت به جنگ داشتند.
اين بازيگر در خصوص استقبال مخاطبان از فيلم ملكه تصريح كرد: استقبال از فيلم سينمايي ملكه بستگي به زمان اكران و تبليغات دارد و ميزان استقبال مردم از اين فيلم مشخص نيست.
وي بيان كرد: ملكه به مدت ده روز در مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي اكران خواهد شد و كل عوايد فيلم را به زلزله زدگان تعلق مي گيرد.
وي ادامه دارد: عوامل فيلم مبلكه با همراهي باشگاه تراكتورسازي تبريز ميزبان تعدادي از هنرمندان و ورزشكاران در آذربايجان شرقي هستند و همچنين در تبريز فيلم ملكه در دو سالن اكران خواهد شد.
كي مرام عنوان كرد: اميدوارم ملكه در حد شايستگي اش ديده شود بعضي از دوستان مدت زمان كوتاهي از فيلم را تماشا كرده و نقدهاي شديدي را در خصوص اين فيلم ارائه دادند.
وي در ادامه اظهار داشت: ما از نقدهاي منصفانه استقبال مي كنيم به شرطي كه نقد يك طرفه نبوده و دليل قانع كننده اي داشته باشد.
كي مرام خاطرنشان كرد: نظر و انتقاد درباره فيلم بايد بر اساس محتوا نباشد و حداقل به جنگديده و يا معلومات خاصي داشته باشيم./ي2
برچسب ها: کی مرام ، بازیگر ، سینما ، ملکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار