نماینده مردم دشتستان در مجلس با اشاره به کاریکاتور توهین‌آمیز روزنامه شرق به رزمندگان اسلام گفت: روزنامه شرق حقیقت نظام را زیر سئوال برد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در نشست با بسیجیان شهرستان دشتستان اظهار داشت: اتحاد و وحدت یکی از نیازهای مهم جامعه اسلامی است و همه آحاد جامعه باید برای دستیابی به این مهم تلاش کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز هیچ راه و چاره‌ای نداریم مگر آنکه با اتحاد و همدلی حول محور ولایت برای عمران و آبادانی و پیشرفت میهن اسلامی در عرصه‌های مختلف تلاش و کوشش کنیم و باید آنرا از ضرورت‌های مهم جامعه امروز بدانیم.

موسوی‌نژاد با تاکید بر آنکه هشت سال دفاع مقدس به ما یاد داد که باید با تمام توان برای دفاع از حق و حقیقت کوشا باشیم، بیان داشت: افرادی که در جبهه باطل قرار می‌گیرند برای رسیدن به منافع خود حق را برنمی‌تابند، چون جبهه حق برای ایشان مانع ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: کربلا رفتن سختی دارد و فقط بوسیدن ضریح حضرت اباعبدالله (ع) نیست؛ هر کجا حق باشد کربلا است و باید در برابر باطل که جبهه یزیدیان است بایستیم.

این مسئول با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران موضع حق را دارد، اذعان داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان موضع حق را دارد و برای حمایت از موضع حق و حقانیت دشمنان زیادی دارد که تمام توان خود را برای ضربه‌زدن به آن به‌کار بسته‌اند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اینکه دشمنان اسلام و نظام اسلامی دستیابی به فناوری و تکنولوژی هسته‌ای را دلایل تحریم و تهدید‌ها مطرح می‌کنند تنها بهانه‌هایی است که دشمنان به آن تکیه‌ کرده‌اند و حقیقت امر این است که دشمنان به این حقیقت پی برده‌اند که اگر معارف اسلام ناب محمدی(ص) برای جهانیان تبیین و معرفی شود، دیگر موقعیتی برای غاصب و استکبار باقی نمی‌ماند و موقعیت آنها تضعیف می‌شود.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: هرجا مواضع و معارف پیامبر اسلام (ص) بیان می‌شود، مسلمانان متحد و یک‌دل در مقابل باطل می‌ایستند و دنیای استکبار امروز به این واقعیت رسیده است که اگر یک حرکت عظیم نبوی در جهان شکل گیرد باطل به انزوا می‌رود و برچیده می‌شود و توهین به ساحت مقدس حضرت محمد (ص) و آزردن دل شیعیان و مسلمانان تنها برای به حاشیه بردن اهداف اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی با اشاره به کاریکاتور توهین‌آمیز روزنامه شرق متذکر شد: بقایای کثیف و خبیث مستکبرین و دشمنان اسلام در کشور در روزنامه شرق به وجود رزمندگانی که با تمام وجود در برابر دشمنان نظام ایستادند و از حیثیت و ناموس و حقیقت نظام دفاع کردند، دست به توهین و تحقیر می‌زنند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: این اقدام پایان حرکات زشت و زننده دشمنان اسلام و نظام اسلامی نیست، بلکه ما باید با وحدت نیروهای وفادار به اسلام و انقلاب و ولایت با این حرکات مقابله و در برابر این اقدامات ایستادگی کنیم.

موسوی‌نژاد با تاکید بر آنکه در برابر دشمنان اسلام و نظام اسلامی مشکلات عدیده‌ای خواهیم داشت، ابراز داشت: قدم نظام مقدس جمهوری اسلامی قدمی بلند است و در برابر گام‌های بلند مانع کوچک ایجاد نمی‌کنند و این طبیعت حرکات و گام‌های بزرگ است.

وی ادامه داد: باید حقیقت اسلام و شریعت پیغمبر خدا (ص) و حقیقت نظام جمهوری اسلامی در همه کشورهای دنیا طنین‌انداز شود و این اهداف والای نظام جمهوری اسلامی است.

موسوی‌نژاد تاکید کرد: وقتی معمار کبیر انقلاب فرمودند که انقلاب باید به جهان صادر شود به این معنا نبود که باید برخی از الگوها و رفتارها را در کشورهای دیگر صادر کنیم، بلکه اصل انقلاب، اهداف انقلاب، مبانی انقلاب و اندیشه انقلاب را باید صادر کنیم و اگر چنین شد مردم تمامی بلاد اسلامی و آزادی‌خواه با بهره‌گیری از مبانی اندیشه انقلاب مقابل مستکبرین خواهند ایستاد.

وی ابراز داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی پایگاه‌های نظامی آمریکا را در تمامی کشورهای دنیا شناسایی و رصد کرده و از مردم همان کشورها انقلابیونی متعهد و وفادار به ولایت تربیت شده‌اند که اگر روزی آمریکا یا اسرائیل بخواهد ذره‌ای خطا کند، پایگاه‌ها و منافع ایشان نابود می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی در تمامی کشورهای جهان صادر شده و این از برکات انقلاب اسلامی ایران است و اتحاد و وحدت امت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی برای صدور این ارزش‌های والا به جهانیان نیاز است./ج1

برچسب ها: روزنامه ، نظام ، والا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.