رییس فدراسیون ورزش‌های رزمی با اعلام اين خبر برگزاری سومین فستیوال ورزشهای رزمی در کیش گفت: اهداف مهمی را بامیزبانی این جشنواره دنبال می کنیم.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، محمد نوحی در ادامه از حضور ورزشکاران رزمی بیش از 70 کشور جهان در جزیره کیش خبر داد و گفت: احتمالا در این جشنواره نزدیک به هزار ورزشکار حضور خواهند داشت.
رییس فدراسیون ورزشهای رزمی ادامه داد : دراین فستیوال ورزشکاران در رشته های کیک بوکسینگ، جوجیتسو ، کشتی با کمربند ، دفاع شخصی ، قوت الرمیع به مصاف هم خواهند رفت .وی در ادامه به پیشینه برگزاری این جشنواره اشاره کرد و با مهم خواندن آن اظهار داشت: این رویداد از بعد معرفی توانمندیهای ورزشی ، رشد وتوسعه ایران در بخشهای نرم افزاری و سخت افزاری ورزش ، معرفی فرهنگی غنی اسلامی ایران به بیش از 60 کشور دنیا بسیار قابل توجه است. بنابراین تلاش کردیم تا با برنامه ریزی دقیق در همه حوزه ها بیانگر سیاستهای توسعه ای نظام باشیم.

نوحی ادامه داد: به اعتقاد ما ورزشکاران سفیرانی هستند که می توانند پس از هر رویدادی بیانگر واقعیتها باشند و ما هم از این فرصت بهره گرفتیم تا از ابعاد مختلف  تاریخ و فرهنگ کشورمان را به نمایش بگذاریم .رییس فدراسیون ورزش های رزمی راه اندازی غرفه ویژه شهدای 8 سال دفاع مقدس و ترجمه بخشی از وصیت نامه های آنها را بخشی از اقدامات فرهنگی در حاشیه این جشنواره عنوان کرد و گفت: معرفی اماکن تاریخ ، به نمایش گذاشتن البسه ایرانی براساس قومیتها و فرهنگ ، معرفی اماکن تاریخی ایران تنها بخشی از اقداماتی که در کنار این جشنواره انجام خواهد شد ./با
برچسب ها: رزمی ، کیش ، فستیوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار