حاجي بابايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نظام آموزشي جديد در 3-3-6 خلاصه نمي‌شود/ هيچ حق‌التدريسي در کشور نداريم

وزير آموزش و پرورش کشورمان گفت: نظام آموزشي جديد که شامل چندين مورد از جمله 3-3-6 است، تا ابتداي مهر ماه تثبيت شده و ساماندهي معلمان، ساماندهي مدارس ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان، همه به لطف خدا به بهترين نحو انجام پذيرفت.

حميدرضا حاج‌بابايي در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه نظام آموزشي جديد تنها در سيتم 3-3-6 خلاصه نمي‌شود، اظهار داشت: اين نظام که شامل چندين مورد از جمله 3-3-6 است، تا ابتداي مهر ماه تثبيت شده و ساماندهي معلمان، ساماندهي مدارس ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان، همه به لطف خدا به بهترين نحو انجام پذيرفت.

وي افزود: اجراي اين برنامه که دو ماه به جلو افتاده بود در بررسي‌هاي نشان داده شده از سراسر کشور، کاملا موفقت‌آميز ارزيابي شده است.

وزير آموزش و پرورش با تاکيد بر اينکه آموزش معلمان در حد کافي در طول تابستان صورت گرفته است، خاطر‌نشان شد: آموزش‌هاي تکميلي نيز در طول سال ادامه خواهد داشت.

وي يادآور شد: علي‌رغم تمام مشکلات موجود، کتب درسي بهتر از سال‌هاي گذشته توزيع شده و اختيار دانش‌آموزان و مدارس قرار گرفته است.

حاجي‌بابايي با يادآوري اين نکته که ممکن است تحويل تعداد اندکي از مدارس نوساز يا بازسازي شده تا هفته اول يا دوم مهر ماه به طول بيانجامد که امري طبيعي است اما از لحاظ تجهيزاتي اين امر بهتر از سال‌هاي گذشته انجام شده و کارها روند مثبتي را طي كرده است.

وي در خصوص استخدام حق‌التدريسي‌ها در سطح کشور اظهار داشت: امروز هيچ حق‌التدريسي در کشور نداريم.

وزير آموزش و پرورش در پايان با برشمردن اقداماتي از جمله تحويل مدارس نوساز و کتب درسي، لوازم‌التحرير و استقرار معلمان در مدارس مناطق زلزله‌زده خاطر‌نشان کرد: تمام تمهيدات آموزشي لازم براي رفاه حال دانش‌آموزان زلزله‌زده از سوي آموزش و پرورش انجام شده است.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار