مسئول انجمن سینمای جوانان استان اردبیل از نمایش فیلمهای منتخب 29 امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سعیده عدلی گفت: نمایش این فیلمها در راستای معرفی و نمایش آخرین ساخته های کارگردانان استانی، ملی و بین المللی در زمینه فیلم کوتاه و انیمیشن نمایش داده می شود.

وی نمایش فیلمهای بخش ملی این جشنواره را در 9 سئانس و سایر بخشها از جمله جنبی بین المللی، انیمیشن و مرور فیملهای برزیل را هر کدام در یک سئانس برشمرد و افزود: نمایش این فیلمها به مدت دو روز ادامه خواهد یافت.

مسئول انجمن سینمای جوانان استان با اشاره به حضور فیلمسازان اردبیلی در این جشنواره افزود: پنج فیلم کوتاه از استان اردبیل برای بخش نهایی این جشنواره انتخاب شده است.

 به گفته عدلی این فیلمها شامل "عطش" ساخته مرتضی عدلی، "شیروان دره" ساخته بهزاد مولود، "دور" ساخته بهمن طهماسبی پور، "تاکسی سفید" ساخته مشترک حسین درازی و سید امین موسوی و "من و یک بسته خرما و یک اتفاق ساده" ساخته علی قیاسی است.

 وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره در تهران برگزار خواهد شد، گفت: فیلمهای این جشنواره به مدت دو روز از 10 تا 12 مهر ماه سال جاری از ساعت 11 قبل از ظهر تا 18 عصر در مجتمع فرهنگی فدک اردبیل نمایش داده خواهد شد./س 

برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، کوتاه ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.