امیرحسین مهرجو در گفتگوی اختصاصی با
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه باید به محصولات سنتی ارزش بیشتری داده شود گفت: تاکنون به محصولات شیرینی وشکلات سنتی و بومی و محلی کمتر توجه شده است بنابراین تولیدکننده ها باید به سراغ محصولات سنتی و بومی استانهای کشور رفته و آنها را به صورت گسترده و صنعتی تولید کنند.
وی افزود: این ظرفیت وجود دارد که شرکتهای بزرگ براي محصولات سنتی سرمایه گذاری کنند و با تاریخ مصرف بیشتر و با دسترسی بیشتر و شرایطی که برای مصرف کننده قابل استفاده باشد آن را دراختيار مصرف کننده قراردهد.
مهرجو تصريح کرد:هرچقدر کيفيت محصولات بالا باشد مصرف کننده بيشتري را به خود جذب مي کند و مصرف کننده با اطمينان خاطر بيشتري از محصولات استفاده مي کند.
مهرجو در خصوص کيفيت محصولات مينو افزود:مصرف کننده به دنبال محصولات باکيفيتي است که بتواند انتظاراتش را برآورده کند و بهاي آن را تاحد توان خود مي پردازد./س