در هفته ششم لالیگای اسپانیا رئال مادرید با درخشش کریستیانو رونالدو دپورتیوو لاکرونیا را در هم کوبید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در هفته ششم لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) تیم رئال مادرید موفق شد با درخشش کریستیانو رونالدو تیم دپورتیوو لاکرونیا را شکست دهد.
در این بازی رونالدو توانست در دقایق 22 از روی نقطه پنالتی ، 44 و بار دیگر در دقیقه 84 از روی نقطه پنالتی برای رئال گلزنی کند.
دیگر گل های رئال را در این بازی آنخل دی ماریا در دقیقه 38 و پپه در دقیقه 66 به ثمر رساندند و تک گل تیم لاکرونیا را ریکی در دقیقه 16 وارد دروازه کاسیاس کرد.
تیم رئال مادرید پس از برگزاری بازی حساسی که چهارشنبه شب در هفته دوم لیگ قهرمانان با آژاکس دارد، یکشنبه شب آینده ( 16 مهر) در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف بارسلونا می رود و رونالدو با سه گلی که در این بازی به ثمر رساند از هم اکنون آمادگی خود را به بارسایی ها و مسی نشان داد.
رئال با این پیروزی و کسب ده امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت اما تیم بارسلونا با شش برد پیاپی و 18 امتیاز صدرنشین جدول لالیگاست.
در دیگر بازی های امشب تیم اوساسونا بدون شجاعی با چهار گل مهمان خود لوانته را در هم کوبید تا اولین پیروزی این فصل نصیب شاگردان مندلیبار سرمربی اوساسونا شود.
گرانادا با نتیجه دو بر یک سلتاویگو را شکست داد، وایادولید شش بر یک رائووالکانو را در هم کوبید و در آخرین بازی امشب نیز اسپانیول یک بر صفر مغلوب اتلتیکو مادرید مادرید شد.
هفته ششم لالیگا فردا (دوشنبه 10 مهر) با بازی تیم های ختافه و مایورکا به پایان می رسد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار