يک کارشناس رسانه گفت: غرب ابتدا ايران هراسي را باب كرد اما خلاف ادعايش، به عراق و افغانستان حمله كرد و خودش با اين کار شعار ايران دشمن صلح جهاني است را نقض كرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمين موسوي كارشناس رسانه در ميزگرد "معصوميت خورشيد" مسلمانان در تبيين شخصيت پيامبر اكرم(ص) به نقد و بررسي در جريانات هتاكانه گفت: اسلام هراسي پروژه‌اي ديرينه از سوي غرب است.

اين كارشناس رسانه با اشاره به سخنراني نتانياهو در سازمان ملل تصريح كرد: اينگونه سخن گفتن تنها از كساني برمي‌آيد كه از اسلام و قدرت آن در هراسند و جامعه اسلامي بايد از اين موقعيت استفاده كرده و ضربه محكمي به آنان بزند.

موسوي با اشاره به اينكه هجوم آنها به مسلمانان  از ابتداي جهان اسلامي وجود داشته اظهار داشت: غرب ابتدا ايران هراسي را باب كرد اما خلاف ادعايش، به عراق و افغانستان حمله كرد و با اين کار خود شعار ايران دشمن صلح جهاني است را نقض كرد.

وي با بيان اينكه غرب در پروژه اسلام هراسي شكست خورده است و هتاكي عليه پيامبر(ص) را آزادي بيان قلمداد مي‌کند، اظهارداشت: ريشه يابي بسياري از حوادث اسلامي نشان داده كه صهيونيست‌ها به دنبال قدرت بوده و از هر امري براي رسيدن به قدرت استفاده مي‌كنند، لذا حركات هتاكانه خود را آزادي بيان معرفي مي‌کنند، در حالي كه تمام اقدامات آنها خلاف آزادي بيان است.

دانشجويان در پايان اين نشست طوماري عليه هتاكي به پيامبر اسلام(ص) امضا كرده و انزجار خود را نسبت به اين مسئله اعلام كردند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار