فرماندار کرمان از احداث هشت هزار و 600 واحد مسکن مهر در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان ، بهنام سعیدی در بازدید از روند پیشرفت پروژه های مسکن مهر شهر کرمان در جمع خبرنگاران گفت: در شهر کرمان هشت هزار و 600 واحد مسکن مهر ساخته و یا در حال ساخت است.

وی افزود:از این تعداد هزار و 200 واحد در محمدآباد، شش هزار و 200 واحد در شهرک شهید مطهری و هزار و 200 واحد در حاجی آباد قرار دارد.

سعیدی تصریح کرد: در آبان ماه هزار و 573 واحد و 660 واحد نیز در بهمن ماه آماده تحویل به اعضاء می شوند.

فرماندار کرمان یاداورشد: علاوه بر واحدهای مسکن مهری که در قالب تعاونی ها به متقاضیان واگذار می شود ، 17 پروژه هم به صورت تفاهم نامه سه جانبه در حال آماده سازی است که در کل هزار و 600 واحد مسکونی تا پایان سال جاری آماده تحویل به متقاضیان خواهد بود.

وی با اشاره به برخی مشکلاتی که در خصوص اخذ مجوزهای لازم برای انشعاب آب، گاز، برق و فاضلاب وجود دارد، گفت: جلسه ای به منظور بررسی و مرتفع کردن این موارد ظرف هفته آینده در فرمانداری تشکیل خواهد شد تا ضمن بررسی مشکلات موجود، راهکارهای لازم جهت از میان برداشتن موانع اتخاذ شود.

سعیدی عدم واریز به موقع اقساط توسط برخی اعضاء و نیز عدم توانمندی تعدادی از تعاونی ها در اجرای به موقع تعهدات خود را از دلایل عدم تحویل برخی واحدها دانست و افزود: باید پیگیری های لازم در این خصوص صورت پذیرد./س

برچسب ها: احداث ، مسکن ، مهرکرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.