رئیس انجمن بتن ایران گفت :رسالت انجمن بتن ایران بر اساس اساسنامه، ارتقاء دانش فنی و علمی در زمینه بتن است و هیچ مسئولیتی در زمینه کنترل و نظارت در سطح کشور ندارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،حسن تدین رئیس انجمن بتن ایران در نشت خبری روز بتن با اشاره به اینکه چهارمین کنفرانس انجمن بتن ایران و دهمین همایش روز بتن در 16 مهر ماه هر سال به یاد استاد احمد حامی ملقب به پدر راه‌های ایران، پایه گذار صنعت بر گزار می شود گفت : همایش روز بتن با حضور اعضای انجمن بتن ایران و نهاد ها و ارگان های دست اندر کار  صنعت بتن  برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این همایش بیش از هزار نفر از فعالان صنعت بتن حضور به هم می رسانند اظهار داشت : این در حالی است که انجمن بتن ایران بیش از 3 هزار عضو حقیقی و دانشجویی و قریب به 800 عضو حقوقی دارد.  

وی ادامه داد : در کنفرانس انجمن بتن ایران سال جاری با حضور 4 سخنران کلیدی بر گزار می شود . که 77 مقاله به صورت شفاهی در این کنفرانس ارائه خواهد شد که از میان 250 مقاله که به دست انجمن رسیده است ،170 مقاله برای چاپ در مجموع پذیرفته شده است .

تدین با بیان اینکه همایش و کنفرانس انجمن بتن ایران امسال با تایید علوم ، تحقیقات و فناوری بر گزار خواهد شد گفت : در طول سالها گذشته انجمن ملزم به هماهنگی با نهاد های دولتی نبوده است ولی امسال با توجه به اینکه همراهی نهاد ها و ارگانهای دولتی چون مرکز تحقیقات مسکن ، راه و شهرسازی منوط به تایید کنفرانس ها و همایش ها از سوی دولت می باشد ، پیگیری اخذ مجوز برای برگزاری همایش و کنفرانس انجمن بتن ایران صورت گرفته است .

وی با بیان اینکه هدف نهایی این تلاش ها ارتقاء علمی کشور در زمینه بتن است گفت : مقالاتی که برای شرکت در کنفرانس انجمن بتن ارسال شده است اغلب از سوی نهاد ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور بوده است و تعداد مقالات کمتر از سوی پیمانکاران و مشاوران صنعت ساختمان کشور ارائه شده است،نشانگر این است که مراکز آموزشی و پژوهشی در این زمینه فعالیت قابل توجهی داشته اند.

رئیس انجمن بتن ایران همچنین با اشاره به اینکه ارتقا دانش موجب ارتقا ء کیفیت محصول نهایی خواهد شد گفت : رسالت انجمن بتن ایران بر اساس اساسنامه، ارتقاء دانش فنی و علمی در زمینه بتن است و هیچ مسئولیتی در زمینه کنترل و نظارت در سطح کشور به دوش این انجمن نیست./عب
برچسب ها: بتن ، کنترل ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار